شمانیوز
شما نیوز

جزئیات پرداخت وام ۶ میلیونی رانندگان

درحالی قرار بود پرداخت وام ۶میلیون تومانی به رانندگان حمل‌ونقل عمومی مسافر از امروز آغاز شود که مقام مسئول سازمان راهداری گفت: هنوز این وام به رانندگان پرداخت نشده است.

جزئیات پرداخت وام ۶ میلیونی رانندگان

داریوش باقرجوان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اعلام قبلی آیا امروز پرداخت وام به رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۰ درصد از رانندگان مدارک خود را برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی تکمیل کرده‌اند، اما فعلاً وام مذکور به رانندگان پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه رانندگان را تشویق کردیم برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند، افزود: با توجه به این‌که سازمان راهداری به سامانه وزارت کار دسترسی ندارد، از طریق انجمن‌ها امور مربوط به پرداخت وام به رانندگان را رصد می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله، امروز با معاون اشتغال وزارت کار مکاتبه کردیم تا شرایط گزارش‌گیری از روند پرداخت وام به رانندگان برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فراهم شود.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری با اشاره به این‌که متولی پرداخت وام به رانندگان وزارت کار است، تأکید کرد: به نظر می‌رسد وزارت کار باید در این زمینه بیشتر پاسخگو باشد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی اوایل ماه گذشته از برنامه‌ریزی برای پرداخت وام ۶ میلیون تومانی به پرداخت وام ۶ میلیونی به ۱۱۳ هزار و ۵۱ راننده خبر داده بود. سود این وام ۱۲ درصد و تنفس ۴ ماهه برای بازپرداخت اقساط آن اعلام شده است.

 

منبع : تسنیم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied