شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از کارلوس کی‌روش با لباس محلی + عکس

کارلوس کی‌روش در زمان حضورش در ایران و خصوصا پیش از دو سال پایانی قراردادش چهره محبوبی در ایران محسوب می شد هر چند او همین حالا هم طرفداران پروپاقرصی در کشورمان دارد. کی‌روش در زمان حضور در ایران بعضا سفرهای ایرانگردی هم انجام می‌داد که این عکس او مربو به زمان حضورش در نمایشگاهی در شیراز و بر سر گذاشتن کلاه ایل قشقایی است.

عکس دیده نشده از کارلوس کی‌روش با لباس محلی + عکس

کارلوس کی‌روش در زمان حضورش در ایران و خصوصا پیش از دو سال پایانی قراردادش چهره محبوبی در ایران محسوب می شد هر چند او همین حالا هم طرفداران پروپاقرصی در کشورمان دارد. کارلوس کی‌روش در زمان حضور در ایران بعضا سفرهای ایرانگردی هم انجام می‌داد که این عکس او مربوط به زمان حضورش در نمایشگاهی در شیراز و بر سر گذاشتن کلاه ایل قشقایی است.

عکس دیده نشده از کی‌روش با لباس محلی

 

کارلوس کِی‌روش (carlos queiroz) به پرتغالی در سال 1953 به دنیا آمد.

کارلوس کی‌روش در زمانی که به عنوان بازیکن وارد زمین فوتبال می‌شد، در پست فوروارد بازی می‌کرد. چندی بعد از زمین فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد و به مربیگری رو آورد.

کارلوس کی‌روش در دهه 90 هدایت تیم امید و تیم ملی پرتغال را بر عهده داشت و چند فصلی نیز در کشورهای آمریکا و ژاپن به مربیگری پرداخت.

کارلوس کی‌روش در گذشته به عنوان مربی در تیم‌هایی چون رئال مادرید، تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی فعالیت کرده و اولین بار در تابستان سال 2002 به منچستریونایتد پیوست.

کارلوس کی‌روش از سال 1990 مربی تیم زیر 20 ساله‌های پرتغال بود و سال 1991 سرمربی تیم بزرگسالان شد و در سال 1994 به تیم اسپورتینگ پیوست و 2 سال انجا فعالیت کرد.

 

کارلوس کی‌روش مربی موفق در رده سنی پایه

وی سال 1996 به ژاپن رفت و به مدت یک سال با تیم ناگویا تجربه کسب کرد و سال 1999 با فدراسیون امارات قرارداد بست و یک سال نیز با این تیم کار کرد.

کارلوس کی‌روش در سال 2002 با تیم ملی آفریقای جنوبی قرارداد بست و 2 سال آنجا بود سپس به منچستر یونایتد پیوست و بعد از یک سال با رئال مادرید قرارداد بست.

او سالی ناموفق را در رئال مادرید گذراند و بار دیگر در سال 2004 به منچستر یونایتد بازگشت و به عنوان کمک الکس فرگوسن تا سال 2008 به تجربه اندوزی پرداخت.

کارلوس کی‌روش در سال 2008 با قراردادی چهار ساله جانشین لوئیس فیلیپه اسکولاری، مربی پیشین پرتغال شد. تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2010 در گروه (جی) با تیم‌های برزیل، کره‌شمالی، ساحل‌عاج همگروه بود.

کارلوس کِی‌روش 15 فروردین سال 1390 با عقد قرارداد 3 ساله و توافق کامل با فدراسیون فوتبال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت. وی تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2014  برزیل با تیم ملی ایران قرارداد امضا کرد.
کارلوس کی‌روش موفق شد تیم ملی ایران را به جام‌جهانی 2014 برزیل هدایت کند.

 

منبع : بیتوته و همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied