شمانیوز
شما نیوز

چه کسانی پول سهام عدالت خود را دریافت کردند؟

مدیر عملیات اوراق بهادار کارگزاری بانک کشاورزی، گفت: سهام عدالت سهامدارانی که در روزهای ششم تا دهم خرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند فروخته شده و این افراد پول سهام خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند؛ در حال فروش سهام و واریز وجه برای مشتریانی هستیم که در روزهای یازدهم تا سیزدهم خرداد ماه ثبت درخواست کرده‌اند.

چه کسانی پول سهام عدالت خود را دریافت کردند؟

مدیر عملیات اوراق بهادار کارگزاری بانک کشاورزی، گفت: سهام عدالت سهامدارانی که در روزهای ششم تا دهم خرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند فروخته شده و این افراد پول سهام خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند؛ در حال فروش سهام عدالت و واریز وجه برای مشتریانی هستیم که در روزهای یازدهم تا سیزدهم خرداد ماه ثبت درخواست کرده‌اند.

بیش از یک ماه از آغاز ثبت درخواست فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها می‌گذرد و واریزی‌ها هنوز انجام نشده که موجب اعتراض سهامداران شده است.

جواد بهزادی، عضو هیات مدیره و مدیر عملیات اوراق بهادار کارگزاری بانک کشاورزی در خصوص وضعیت فروش سهام عدالت از طریق این کارگزاری گفت: تا به الان ۱۱۰ میلیارد تومان در قالب پول سهام عدالت برای سهامداران واریز کردیم که ۳۰ میلیارد تومان آن روز گذشته و حدود ۸۰ میلیارد تومان آن در روزهای قبل واریز شده است.

وی عنوان کرد: علت تاخیر در واریز نیز در فرآیند فروش سهام و واریز پول آن است که درخواست‌ها به شرکت سپرده‌گذاری ارسال می‌شود، سپس به صورت کد تجمیعی برای ما ارسال می‌شود و ما با هماهنگی ناظر بازار سهام را می‌فروشیم، در مرحله بعد شرکت سپرده‌گذاری باید اطلاعات سهامداران را برای ما ارسال کند تا ما بعد از بررسی اطلاعات پرداختی‌ها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: علت تاخیری که بعد از واریز ۸۰ هزار میلیارد تومان ایجاد شد، این است که شرکت سپرده‌گذاری به ما گفت که اطلاعات مشتریان باید از سوی سازمان خصوصی‌سازی تایید و ارسال شود؛ پس از رفع این مسئله دیروز ۳۰ هزار میلیارد تومان به حساب سهامداران واریز شد.

 

چه کسانی پول ۳۰ درصد سهام خود را به صورت کامل دریافت کردند؟

عضو هیات مدیره کارگزاری بانک کشاورزی در پاسخ به این سوال، گفت: سهام عدالت سهامدارانی که در روزهای ششم تا دهم خرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند فروخته شده و این افراد پول سهام خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند؛ در حال فروش سهام و واریز وجه برای مشتریانی هستیم که در روزهای یازدهم تا سیزدهم خرداد ماه ثبت درخواست کرده‌اند.

اما بهزادی زمان دقیقی را برای وام پول سهام همه سهامداران و بسته شدن پرونده سهام در بانک را اعلام نکرد و عنوان کرد که فروش سهام عدالت برای افراد باقی مانده در حال انجام است.

 
منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • پیرخسته

    چرا بانک صادرات وسرمایه واریز نمیکنن بخدا مشکل داریم

    • ناشناس

      س.پول سهام ماروهم نریختن یازدهم رفتیم بانک سپه فرم پرکردیم ولی الان ۱۴ تیره یه قرون نریختن والا احتیاج دارم‌.نداشتیم که نمیفروختیم.

  • آرش حسنی دره چی

    سلام سهام عدالت رو فردختم تا الان هیچ واریز نکرد ۱۳ خردادفروختم ۳۰ درصد