شمانیوز
شما نیوز

برای برگزاری جشن تولد پسرها به این نکات توجه کنید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای برگزاری یک جشن تولد، به چه چیزهایی نیاز دارید؟ مسلما به غیر از ابزار و وسایل پذیرایی، فضا نیز نیاز به آماده سازی دارد تا کاملا حال و هوای تولد، احساس شود. درست به همین دلیل است که انتخاب تم تولد می تواند به خوبی شما را در این زمینه یاری دهد. اما این تمام ماجرا نیست. فرض کنید که می خواهید برای پسر دلبند خود یک تولد فوق العاده برگزار نمایید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مهمی که برای برگزاری این تولد نیاز دارید را با هم مرور کنیم.

برای برگزاری جشن تولد پسرها به این نکات توجه کنید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای برگزاری یک جشن تولد، به چه چیزهایی نیاز دارید؟ مسلما به غیر از ابزار و وسایل پذیرایی، فضا نیز نیاز به آماده سازی دارد تا کاملا حال و هوای تولد، احساس شود.

درست به همین دلیل است که انتخاب تم تولد می تواند به خوبی شما را در این زمینه یاری دهد. اما این تمام ماجرا نیست. فرض کنید که می خواهید برای پسر دلبند خود یک تولد فوق العاده برگزار نمایید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مهمی که برای برگزاری این تولد نیاز دارید را با هم مرور کنیم.

 

برگزاری تولد برای پسر
اینکه پسر دلبند شما در چه رده سنی باشد، در نوع تولدی که برگزار می کنید، تاثیر زیادی دارد. پسر شما در هر رده سنی که باشد، خوب است که این نکات را به خاطر داشته باشید:


انتخاب تم برای تولد
تم تولد به شما کمک می کند تا به راحتی فضایی مناسب برای این جشن زیبا ایجاد کنید. خوشبختانه برای هر سلیقه ای تمی طراحی شده تا هر فردی را راضی کند. اما از آنجایی که قرار است برای پسر خود تولد برگزار کنید، لازم است تا حتما تمی را برگزینید که پسرانه باشد. از طرفی بهتر است رده سنی پسر خود را نیز در نظر بگیرید. مثلا اگر فرزند شما زیر 7 سال سن دارد، تم های بچگانه انتخاب کنید و اگر فرزند شما نوجوان است، تم های متناسب با این رده سنی برگزینید. مسلما یک تم بچگانه برای نوجوانان و جوانان جذابیتی ندارد.


همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب تم، سلیقه فرزند خود را نیز در نظر بگیرید. مثلا کودکان عاشق برخی از شخصیت های کارتونی بوده، نوجوانان طرفداران یک تیم فوتبال هستند و ...؛ این علاقه مندی ها به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر تم انتخاب نمایید.

کیک خوشمزه
اکنون که تم را انتخاب کرده اید، لازم است تا برای تزیین کیک تولد نیز کمی دقت به خرج دهید. مطمئنا که کیک های خوشمزه ای را می توانید به صورت آنلاین و یا از مغازه های کیک پزی خریداری نمایید. اما آنچه که علاوه بر طعم کیک اهمیت دارد، ظاهر آن است. به شما پیشنهاد می کنیم برای آنکه تولدی به یادماندنی برگزار کنید، کیک را همسو با تم انتخاب نمایید. این کار می تواند جذابیت بصری تولد را دوچندان نماید.
گزینه بعدی این است تا تصویر فرزندتان و یا تصویری که او دوست دارد را روی کیک چاپ کنید. این روزها چاپ عکس روی کیک بسیار مرسوم شده و شما به راحتی می توانید هر تصویری که دوست دارید، برای چاپ روی کیک سفارش دهید.

اصلا شاید در کیک پزی مهارت ویژه ای دارید و می خواهید خودتان کیک درست کنید. در این حالت اگر شکل دادن به کیک برای شما کمی سخت است، می توانید در تزیین کیک تولد، از رنگ تم کمک بگیرید.

کارت هدیه
ممکن است شما تمام تلاش خود را برای برگزاری یک جشن فوق العاده کرده باشید، اما ما یک پیشنهاد ساده برایتان داریم: حتما یک کارت هدیه به فرزند خود بدهید و درون آن زیباترین متن تولد پسرم را بنویسید. چه فرزند شما سواد خواندن و نوشتن نداشته و چه داشته باشد، این کارت هدیه برای او به یادگار خواهد ماند. یقین داشته باشید که این نوشته ها تاثیر بسیاری برای نشان دادن علاقه شما به فرزندتان خواهد داشت.

سخن پایانی
برای آنکه بهترین جشن تولد را برگزار کنید، حتما از مدت ها قبل برنامه ای بچینید، کارهایی که باید را لیست کرده و آن ها را در برنامه قرار دهید. این نکات را نیز به خاطر داشته باشید تا بتوانید خاطره انگیزترین جشن را برای پسر خود برگزار کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied