شمانیوز
شما نیوز

جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی در خانه لوکسش + عکس

تصویری از کیک تولد خاص نیوشا ضیغمی را در سایت شمانیوز ببینید..

جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی در خانه لوکسش + عکس

تصویری از کیک تولد خاص نیوشا ضیغمی را در سایت شمانیوز ببینید..

 

ac-image-0C1593685330CG

 

بیوگرافی و زندگینامه نیوشا ضیغمی

----------------------------------------------------

 
  • نام :نیوشا
  • نام خانوادگی :ضیغمی
  • تاریخ تولد :1359/4/18
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :لیسانس روانشناسی کودک
  • همسر:آرش پولادخان

----------------------------------------------------

 

نیوشا ضیغمی

 

زندگی نامه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.

 

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

 

 

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی متولد 29 دی ماه 1369 از بازیگران سینما می باشد.
 
 
نیوشا ضیغمی در کنار خواهرش روشا
 
 
روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.
او به تازگی در سریال ماتادور که از شبکه اول سیما پخش می شود در کنار پوریا پور سرخ ، شقایق فراهانی ، لیندا کیانی ، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.
 
 

 همسر نیوشا ضیغمی

شا ضیغمی متولد شهر اصفهان است و شغل او تجارت نقره میباشد.

 

نیوشا ضیغمی در کنار همسرش

 

 

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

 

نیوشا ضیغمی و همسرش

 

 

ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی

راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.
 
 
نیوشا ضیغمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۳۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهناز .ل

    خوشبخت باشند.