شمانیوز
شما نیوز

واکنش جنجالی محسن افشانی به شکایت همسرش + تصویر

واکنش اینستاگرامی محسن افشانی به‌شکایت همسرش از او به‌ اتهام ضرب‌وجرح و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی: «من جنگ رو ترجیح می‌دم...»

واکنش جنجالی محسن افشانی به شکایت همسرش + تصویر

واکنش اینستاگرامی محسن افشانی به‌شکایت همسرش از او به‌ اتهام ضرب‌وجرح و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی: «من جنگ رو ترجیح می‌دم...»  همسر محسن افشانی صبح دیروز به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و از محسن افشانی شکایت کرد.

واکنش جنجالی محسن افشانی به شکایت همسرش! +عکس

سویل خیابانی همسر محسن افشانی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از این بازیگر پرحاشیه شکایت کرد.سویل خیابانی در خصوص شکایتش از محسن افشانی گفت: از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح، تصرف عدوانی شکایت کردم. برای برداشتن وسایل شخصی ام به خانه ام رفته بودم که محسن افشانی مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.

وی افزود: خواهر و داماد محسن افشانی در خانه من زندگی می‌کنند و وقتی رفته بودم وسایل شخصی ام را بردارم به من حمله کردند.

 

درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی

همسر محسن افشانی در خصوص در خواست طلاقش گفت: ۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تکمین قرار دارد که محسن افشانی روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکلی محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد.

محسن افشانی تهدید کرده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس‌های خصوصی ام را منتشر می‌کند که بعد از آن عکس‌های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از بررسی‌های دقیق اعلام کرد که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.

 

مهریه همسر محسن افشانی

سویل خیابانی گفت: مهریه ام ۱۰۰ سکه و سه دانگ خانه است. محسن افشانی خانه‌ای را که اجاره نامه‌اش به نام من است ترک نمی‌کند فقط توانستم جهیزیه ام را از خانه بیرون ببرم اما وقتی برای برداشتن وسایل شخصی ام که داخل خانه بود به آنجا مراجعه کردم مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند که پیگیر این ماجرا هستم و فکر نکنم رفتارهای محسن افشانی به عنوان یک مرد ایرانی برای انتشار عکس‌های خصوصی همسرش کار درستی باشد

 

منبع :نشان آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied