شمانیوز
شما نیوز

سید جلال طباطبایی بازیگر تلویزیون درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

سید جلال طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون، بر اثر سکته قلبی درگذشت. از مهم‌ترین آثار سید جلال طباطبایی می‌توان به بازیگری در سریال «شب‌های برره»، سریال «خانه به‌دوش» و سریال «ترش و شیرین» اشاره کرد.

سید جلال طباطبایی بازیگر تلویزیون درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ
سید جلال طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون، بر اثر سکته قلبی درگذشت. از مهم‌ترین آثار سید جلال طباطبایی می‌توان به بازیگری در سریال «شب‌های برره»، سریال «خانه به‌دوش» و سریال «ترش و شیرین» اشاره کرد.سید جلال طباطبایی نخستین بار در سینما حضور یافت و سال ۱۳۵۲ در فیلم «مکافات» به کارگردانی کامران قدکچیان بازی کرد.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی اش مانند سریال شب‌های برره، بیشتر نبود؛ اما تجربه خوبی برای سید جلال طباطبایی محسوب می‌شد و او همکاری با هنرمندانی چون منوچهر وثوق، بهمن مفید، مستانه جزایری و مهدی فخیم‌زاده را تجربه کرد.

سید جلال طباطبایی در سال ۱۳۸۴ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرد. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی نمود. آثار مهم سید جلال طباطبایی در این سال، بازیگری در سریال «شب‌های برره» به کارگردانی مهران مدیری و سریال «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی بود.

سید جلال طباطبایی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

سید جلال طباطبایی سال ۱۳۸۴ در سریال «شب‌های برره» بازی کرد و توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خود را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشت. سید جلال طباطبایی توانست با بازی در سریال شب‌های برره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، سعید پیردوست و محمد شیری بر تجارب او افزود.

سید جلال طباطبایی علاوه‌ بر سریال شب‌های برره، سال ۱۳۸۳ در سریال خانه به‌دوش نیز بازی کرد. او این‌بار با رضا عطاران یعنی کارگردان سریال خانه به‌دوش و هنرمندانی چون حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی و رضا عطاران همکاری کرد.

بازیگر سریال «شب‌های برره» درگذشت

 

منبع : انتخاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied