شمانیوز
شما نیوز

این ۶ ورزش از پیری زودرس پوست تان جلوگیری می کند

ورزش یکی از هیجان انگیز ترین کارها بشمار می اید که از پیری جسم و روح پیشگیری میکند…پیر شدن یکی از قانون های طبیعت است و هیچ کاری برای جلوگیری از این اتفاق نمی توانید انجام دهید

این ۶ ورزش از پیری زودرس پوست تان جلوگیری می کند

ورزش یکی از هیجان انگیز ترین کارها بشمار می اید که از پیری جسم و روح پیشگیری میکند.پیر شدن پوست یکی از قانون های طبیعت است و هیچ کاری برای جلوگیری از این اتفاق نمی توانید انجام دهید اما می توانید کاری کنید که آن را به تاخیر بیاندازید ، این هدف نیازمند سبک زندگی سالم، رژیم غذایی متعادل، کنترل استرس و فعالیت های فیزیکی یا همان ورزش جوان ماندن است.در میان اینها فعالیت های فیزیکی نقش مهم تری را در جوانی پوست دارد و ورزش کردن یکی از آسانترین راه های تناسب اندام است.با ورزش کردن می توانید وزن اضافی خود را کاهش دهید و هورمون های خود را متعادل کنید. پوست و موی زیبا از عوامل زیبایی محسوب میشوند و همراه با ورزش اعتماد به نفس شما بالا میرود

1. آهسته دویدن :  کفش پیاده روی بپوشید و روزانه در طبیعت ورزش کنید و قدم بزنید چون آهسته دویدن جریان خون را در کل بدن بالا می برد و ایجاد انرژی می کند.

2. وزنه برداری :  وزنه برداری یکی از ورزش ها برای جوان سازی پوست است چون باعث قوی شدن ماهیچه ها می شود. در هفته سه روز به مدت 30 دقیقه ورزش با وزنه انجام دهید چون برای استخوان ها هم مناسب است.

3. قدم زدن :  بعضی از نشانه های پیری تحت تاثیر تغییرات دارویی است.یکی از عوامل پیری دیابت است و قدم زدن یکی از بهترین راه حل هاست و باعث سلامت قلب و درخشش پوست می شود.

4. یوگا :  یکی از راه های تاثیرگذار روی سلامتی یوگا است که ذهن، روح و جسم را بالا میبرد. توجه داشته باشید یوگا را تحت نظر کارشناسان انجام دهید.

5. ماساژ صورت :  یکی از مهمترین ورزش هایی است که برای جوان به نظر رسیدن لازم است. ماساژ چانه، گونه و… را فراموش نکنید.

6. ورزش قلب :  یکی از بهترین نوع ورزش، ورزش قلب است که یکی از فاکتورهای مهم برای زیبایی و سلامت است و برای چرخش خون مفید است.

منبع:ایران ناز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied