شمانیوز
شما نیوز

با خواص بی نظیر عرق رازیانه آشنا شوید

عرق رازیانه طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه هست. عرق رازیانه اکثر برای خانم‌ها پیشنهاد می شود.

با خواص بی نظیر عرق رازیانه آشنا شوید

عرق رازیانه در درمان اختلالات هورمونی خانم‌ها مؤثر هست رازیانه گیاهی معطر ، علفی و دوساله می باشد که ارتفاع آن تا ۲ متر نیز می‌رسد ساقه رازیانه دارای شیارهای هم دریف و موازی هست و برگهای آن نازک و نخی، مثل شود می باشد.رازیانه دارای گلهای زرد وخوشه مثل در انتهای ساقه آن هست. این گیاه دارای طعم تند، تلخ و شیرین هست و کمی به طعم نعناع شبیه هست.عرق رازیانه  طبیعت  آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه هست. عرق رازیانه اکثر برای خانم‌ها پیشنهاد می شود. مصرف این عرق در خانم‌های یائسه باعث کاهش و برطرف شدن عوارض و علایم این دوران شده و در کسانی که دچار  یائسگی  زودرس شده‌اند، موجب درمان و بازگشت عادات ماهیانه میشود.عرق رازیانه همینطور در درمان اختلالات هورمونی خانم‌ها مؤثر هست؛ به‌طور مثال مصرف آن به افرادی که دچار لکه‌بینی های ممتد گذشته و بعد از عادت ماهیانه میباشند و یا از اختلالات قاعدگی رنج می برند، پیشنهاد میشود. کسانی که خونریزی‌ آن ها در زمان قاعدگی خیلی کمتر از حد  طبیعی  هست بهتر هست همۀ وقت از عرق رازیانه بهرهگیری کنند ولی افرادی که خونریزی انها بیش از حد  طبیعی  هست باید در زمان قاعدگی مصرف عرق رازیانه را قطع کرده و بعد از این دوران دوباره خوردن آن را شروع کنند.

درضمن عرق رازیانه یکی از درمان‌های اساسی در کیست تخمدان  زنان  محسوب می شود. عرق رازیانه همینطور تأثیر بسیار زیادی بر شادابی و طراوت  پوست  بانوان داشته و در شست‌‌وشو و تقویت نور  چشم  مؤثر هست. هر شب یک لیوان به همراه یک قاشق  عسل  . به مدت 40 روز.

خواص عرق رازیانه

عرق رازیانه یکی از درمان‌های اساسی در کیست تخمدان  زنان  محسوب میشود

* عرق رازیانه درمان تکمیلی در رفع عوارض منوپوز « یائسگی » هست.

* عرق رازیانه باعث  چاق شدن  اندام  لاغر  بانوان می شود. در واقع در ایجاد صفات ثانویه  جنسی  زنان نقش دارد. عرق رازیانه افزایش دهنده ی میل  جنسی  در زنان هست.

* عرق رازیانه در درمان هیرسوتیسم« مو  های زائد در در صورت و اندام زنان » نقش اساسی دارد. و مصرف 40 تا 120 روز آن باعث نازک شدن و کاهش  مو  های زائد می شود.

* عرق رازیانه در درمان تعداد زیادی از مریضی های روحی و  افسردگی  های زنان و دوشیزگان بسیار موثر هست. که متاسفانه پزشکان امروزی اطلاعی از آن ندارند.

* عرق رازیانه باعث افزایش بینایی می شود.

* عرق رازیانه باعث طراوت  پوست  و رفع  چروک  پوست و صورت زنان می شود عرق رازیانه یک داروی همۀ وقت ضروری در درمان مریضی های سرد زنان هست.

* عرق رازیانه در زنان دارای طبع گرم موجب افزایش  فشار خون  و التهاب می شود. در این صورت نوشیدن مقداری شربت سرکه و حجامت عام نظارت کننده هست.

* رازیانه دارای اثرات مهمی بر  سلامتی  پوست هست. مفید هست بدانید که رازیانه، سرشار از هورمونهای زنانه«استروژن» هست و طبیعتی گرم دارد.

* معطر کننده، محرک بادشکن، درمان تنگی نفس، درد گلو و حنجره، درمان  سرفه  و سیاه  سرفه ، درمان بواسیر، نقرس.

عرق رازیانه باعث چاق شدن اندام لاغر بانوان می شود

اثرات رازیانه روی پوست:

 پاک کننده و ضد عفونی کننده، حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان کردن آن،  آرامش  بخش، رفع  چین  و  چروک  از پوست های پیر، از بین بردن کبودی پوست، روشن کردن پوست های چرب، شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته، کاهش تجمع آب در زیر پوست و در نتیجه جلوگیری از پف کردگی، تحریک کننده غدد لنفاوی بدن برای دفع آب اضافی موجود در بافت ها، دفع سموم، تاثیر بر فعالیت غدد بدن برالی ایجاد تعادل در ساخت هورمون هایی خاص که برای حفظ انقباض عضلات، الاستیسیته ی پوست و بافت پیوندی اهمیت دارند.

مصرف بیش از حد رازیانه، احتمال  آلرژی ‌های پوستی را افزایش میدهد. اضافه بر این، افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند نیز باید مراقب باشند؛ زیرا ممکن هست با تنفس و یا مصرف گیاه دچار حمله‌های آسم شوند. 

از دیگر تاثیرات جانبی رازیانه، احتمال کاهش نیروی جنسی در آقایان و  لاغری  در خانم‌هاست. اضافه بر این مصرف چندان از حد آن باعث قطع و یا کاهش شیر در زنان شیرده می شود. افراد سردمزاج نیز با خوردن این گیاه ممکن هست دچار  سردرد  شوند. اثر  عجیب  رازیانه این هست که خانم‌ها را  لاغر  و آقایان را چاق می کند!

منبع:تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied