شمانیوز
شما نیوز

زندگینامه هدی زین العابدینی بازیگر محبوب سینما+تصاویر

هدی زین‌العابدین از بازیگران جذاب سینما و تلویزیون ایران است؛ پس با ما همراه باشید تا با این هنرمند زیبا بیشتر آشنا شوید.

زندگینامه هدی زین العابدینی بازیگر محبوب سینما+تصاویر

هدی زین‌العابدین متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج است.هدی زین‌العابدین بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.هدی زین‌العابدین فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود.هدی زین‌العابدین در رشته گرافیک فارغ التحصیل شده است وهدی زین‌العابدین در رشته عکاسی نیز فعال می باشد. هدی زین‌ العابدین مدلینگ برندهای معتبر لباس و لوازم آرایشی میباشد.هدی زین‌العابدین با بازی در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.

زندگی خصوصی هدی زین العابدین و همسرش + عکس های جالب و دیدنی | ساعدنیوز

زندگی شخصی

خانواده

هدی زین العابدینی بازیگر 32 ساله کشورمان در یک خانواده 5 نفره بدنیا آمده است.پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار بود که متاسفانه مدت هاست فوت کرده است.این هنرمند یک برادر و یک خواهر نیز دارد.

تحصیل

هدی فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

ازدواج

خانم هدی زین العابدین هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی هدی زین‌ العابدین بازیگر و مدلینگ + عکس های خانوادگی اش

مدلینگ

هدی زین العابدین بازیگر خوش سیمای کشورمان از سن نوجوانی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و از مسیر تیزرها و تبلیغات و آگهی های بازرگانی توانست وارد هنر بازیگری شود و مدتی هم تبلیغات یک کارخانه برنج را عهده دار بود.

فعالیت هنری 

بیوگرافی کامل “هدی زین العابدین” به همراه عکس های دیدنی او

شروع فعالیت

هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که ١6 سال بیشتر نداشت در سکانسی کوتاه از فیلم خانه ی روشن وحید موسائیان بازی کرد اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد.

اولین تجربه تلوزیونی

هدی زین العابدین در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 88 مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود.

هدی زین العابدین Hoda Zeinolabedin :: جدیدترین تصاویر روز

شهرت 

هدی زین العابدین بعد از بازی در سکانس هایی کوتاه در اولین تجربه حرفه ای و جدی بازیگری اش در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان در سال 90 مقابل دوربین رفت.

بازی در نقش فاطمه دختر با ایمان سریال سقوط یک فرشته از هدی زین العابدین چهره محبوب و مشهوری ساخت که تا چند سال بعد همه مخاطبان تلویزیون او را با همین نقش می شناختند.

اولین تجربه  سینمایی 

اولین تجربه سینمایی هدی زین العابدین مربوط به بازی او در فیلم خانه روشن ساخته وحید موسائیان در سال 84 است که در این فیلم در سکانس هایی کوتاه ایفای نقش کرد و بعد از آن در چند تله فیلم و فیلم سینمایی هم نقش های کوتاهی را ایفا کرد.

عرق سرد

هدی زین العابدین بعد از چند تجربه موفق بازیگری در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال 96 مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی بود.

این بازیگر جوان در فیلم عرق سرد ایفاگر نقش مصی عطایی بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

دست‌های خونی هدی زین العابدین در یک فیلم

سریال کرگدن

هدی زین العابدین بازی در سریال های نمایش خانگی را با سریال قلب یخی آغاز کرد و بعد از آن مقابل دوربین سریال رقص روی شیشه رفت و در تجربه ای متفاوت بازیگر سریال کرگدن شد.

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده سال 98 ساخته شد و هدی زین العابدین در این سریال ایفاگر نقش گیسو بود.

هدی زین العابدین در نقش گیسو دختری که عاشق هیجان و انجام کارهای خطرناک است و در رشته آفرود هم فعالیت میکند با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی و... همبازی بود.

کارنامه هنری 

سینما

١٣٩٧ طلا

١٣٩٧ سمفونی نهم

١٣٩۶ عرق سرد

١٣٩۶ جاده قدیم

١٣٩۶ اسرافیل

١٣٩۵ آن ها

١٣٩٣ صفر

١٣٩٢پایان خدمت

۱۳۹۰ سه قدم عاشقی

١٣٨۴خانه روشن

بیوگرافی کامل “هدی زین العابدین” به همراه عکس های دیدنی او

تلویزیون

١٣٩٧ 87 متر

۱۳۹۲شوخی کردم

١٣٩١همه خانواده من

١٣٩٠سقوط یک فرشته

۱۳۸۹یکی از ما

١٣٨۸آشپزباشی

نمایش خانگی

١٣٩٨ کرگدن

١٣٩٧ رقص روی شیشه

١٣٩١ قلب یخی ۳

افتخارات 

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد در جشنواره فجر 36

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied