شمانیوز
شما نیوز

سلامتی تان را به دست این روغن بسپارید !

در این مقاله می خواهیم در رابطه با مزایای ماساژ بدن با روغن زیتون اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سلامتی تان را به دست این روغن بسپارید !

ماساژ بدن یکی از راههای اثبات شده جهت آرام کردن بدن بشمار می آید و اگر با روغن زیتون انجام شود اثر آن دو برابر خواهد بود. روغن زیتون نه تنها سبب رهایی و آرامش بدن می شود بلکه طیف وسیعی از خواص درمانی و زیبایی را نیز دربر می گیرد. پس توصیه می شود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به فواید اعجاب انگیز ماساژ بدن با  روغن زیتون  پی ببرید.

  روغن زیتون و  تسکین درد :

روغن زیتون یک گزینه عالی برای برطرف کردن درد بشمار می آید و یک مسکن پایدار است. اگر بدن خود را به آرامی با روغن زیتون ماساژ دهید از درد عضلانی ، رگ به رگ شدن و اسپاسم رهایی می یابید. بعلاوه تسکین دهنده مفاصل ملتهب نیز بشمار می آید. همچنین ماساژ بدن با روغن زیتون درد ناشی از ورم مفاصل و نقرس را آرام می کند.

روغن زیتون و  آزادسازی استرس :

ماساژ بدن یکی از گزینه های پرطرفدار و مناسب برای کاهش استرس و اضطراب بشمار می آید. ماساژ آرام آرام سبب بهبود گردش خون شده که آرامش را به ذهن و اعصاب بازمیگرداند و این امر سبب افزایش انرژی و خلق و خوی شما می شود.

  روغن زیتون و  درمان آفتاب سوختگی :

روغن زیتون یک راه حل شناخته شده برای درمان بیماری های پوستی از قبیل آفتاب سوختگی بشمار می آید. استفاده از مخلوطی مشترک حاوی روغن زیتون و آب سبب تسکین آفتاب سوختگی می شود و پوستی را که بعلت قرار گرفتن در معرض خورشید تحریک شده است صاف و نرم می کند.

  روغن زیتون و  آبرسانی پوست های خشک :

اگر پوستی خشک دارید روغن زیتون می تواند به صمیمی ترین دوست شما تبدیل شود زیرا سرشار از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است که تغذیه پوست و رطوبت آن را بهمراه دارد. علاوه بر این ماساژ منظم پوست با روغن زیتون قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد و در نتیجه روند پیری بدن افت می کند.

  روغن زیتون و  حذف علائم کشیدگی :

یکی از فواید روغن زیتون که در مراقبت از پوست به آن اشاره می شود رفع علائم کشش پوست است. استعمال روغن زیتون بر روی پوست رطوبت و گرمای آن را بهمراه خواهد داشت و به تدریج سبب از بین رفتن لکه های پوستی می شود.

  روغن زیتون و  کاهش شوره سر :

ماساژ بدن ، بدون ماساژ دادن کف سر ناقص است. ماساژ دادن کف سر با روغن زیتون سبب از بین رفتن و یا کاهش شوره سر ، خارش پوست کف سر و ریزش مو می شود.

منبع:مه شو 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied