شمانیوز
شما نیوز

طرز تهیه بوتاکس چین و چروک خانگی +آموزش

آیا به تازگی متوجه خطوط و چروک هایی روی صورتتان شده اید؟ آیا از اینکه ظاهر شما بیشتر از سنتان نشان بدهد نگران هستید؟

طرز تهیه بوتاکس چین و چروک خانگی +آموزش

شاید زمان آن فرارسیده که در مورد ضد چروک ها فکر کنید وبه فکر بوتاکس خانگی افتاده باشید، به طور طبیعی با افزایش سن، پوست صورت انعطاف پذیری و کلاژن خود را از دست داده و چروک می شود. سایر فاکتور ها مانند اشعه آفتاب، آب و هوای بد و زندگی پر استرس نیز می تواند این چروک ها را دوچندان کرده و یا سرعت گسترش آنها را بیشتر کند. همچنین کاهش وزن ناگهانی و عوامل ژنتیکی نیز می تواند باعث افتادگی پوست و بروز خطوط روی آن شود. اگر از استفاده از کرم ها و محصولات گران قیمت خسته شده اید، الان زمان آن است که به خود و مواد طبیعی موجود در منزل تکیه کرده و از پوست خود با بوتاکس خانگی محافظت کنید. شروع به نرم کردن پوست کنید تا خطوط از بین برود. با بوتاکسخانگی ارائه شده در این مطلب، پوست خود را جوان و صاف و درخشان کنید.

1-موز، آرد جو و عسل

موز بهترین دوست شما در مبارزه با چین و چروک است چون سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. عسل نیز به عنوان مرطوب کننده و ضد باکتری شناخته شده است. این ترکیب باعث بازسازی پوست و کاهش چین و چروک می شود و تمامی ویتامین های مورد نیاز پوست را تامین می کند. یک عدد موز کوچک را له کرده یک قاشق عسل و یک قاشق آرد جو به آن اضافه کنید. مواد را با هم خوب ترکیب کنید و به مدت 30 دقیقه روی پوست گذاشته و سپس با آب نیمه گرم بشویید.

2-روغن نارگیل و آلوئه ورا

به دلیل سرشار بودن آلوئه ورا از آنتی اکسیدان، به عنوان یک محصول ضد پیری شناخته شده است. همچنین روغن نارگیل نیز به عنوان از بین برنده چین و چروک شاخته شده است. ژل آلوئه ورا را از برگ تازه آن جدا کرده و با یک قاشق روغن نارگیل مخلوط کنید. مخلوط را به آرامی روی پوست ماساژ دهید و 30 دقیقه صبر کنید تا خشک شود. با آب زیاد شستشو دهید اما از صابون برای شستشو استفاده نکنید. در مدت کوتاهی می توانید تغییرات را در پوست خود احساس کنید.

3-سیب، لیمو و سیب زمینی

سیب سبز به عنوان بهترین ضد چروک و لایه بردار شناخته شده است. روشن کننده و درخشان کننده طبیعی پوست، سیب زمینی و لیمو هستند. این یک ترکیب بسیار موثر برای برطرف کردن خطوط و چروک پوست است. یک قاشق از رنده شده هر کدام تهیه کرده و خوب مخلوط کنید تا خمیر شود. 20 دقیقه روی صورت گذاشته و با آب شستشو دهید. به این ترتیب به شما کمک می کند تا به پوست صاف و بدون چروک خود برسید.

4-گلیسیرین، لیمو و گلاب

این ترکیب برای پوست های خشک مستعد چروک و از بین بردن خطوط و چروک پوست بسیار مناسب بوده و تمامی چربی های مورد نیاز پوست را تامین کرده و آن را تغذیه می کند. از هرکدام از مواد به اندازه یک قاشق تهیه کرده و با یکدیگر مخلوط کنید. ماسک را روی صورت و گردن خود قرار داده و و پس از 20 تا 25 دقیقه شستشو دهید. پس از شستشو نرمی و لطافت را در پوست خود احساس خواهید کرد.

توجه داشته باشد در زمانی که ماسک روی صورت دارید لبخند نزنید و صحبت نکنید زیر ممکن است باعث چروک بیشتر شود.

 

منبع: مه شو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied