شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال زندگی شگفت انگیز است از شبکه آی فیلم

سریال طنز زندگی شگفت انگیز است که در زمان پخش توانسته بود بینندگان زیادی را با خود همراه کند دوباره در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است .

ساعت و زمان پخش سریال زندگی شگفت انگیز است از شبکه آی فیلم

سریال طنز  زندگی شگفت انگیز است  که در زمان پخش توانسته بود بینندگان زیادی را با خود همراه کند دوباره در کنداکتور پخش  شبکه آی فیلم  قرار گرفته و اولین قسمت آن روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد به روی آنتن می رود، سریال زندگی شگفت انگیز است از روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه، جایگزین مجموعه تلویزیونی «خوش ‌نشین‌ها» در شبکه آی فیلم خواهد شد، این سریال که به کارگردانی  مجتبی چراغعلی در سال 1396-1397 ساخته شده است، «زندگی شگفت‌انگیز است» یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود. آن‌ها قصد جدایی از هم را دارند، اما طولی نمی‌کشد که برخی اتفاقات شگفت‌انگیز آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد.

رضا داوود نژاد، سحر ولد بیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی و… در این سریال به ایفای نقش پرداختند، مینی سریال هفت قسمتی « زندگی شگفت‌انگیز است »، از سه‌شنبه ۲۱ مرداد، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از  شبکه آی فیلم  پخش و در ساعت ۰۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد تکرار می‌شود.

منبع : پیک نت 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied