شمانیوز
شما نیوز

طرز تهیه مربای خانگی گیلاس

مربای گیلاس (cherry jam) یکی از خوش ذائقه و خوشمزه ترین مرباها در میان افراد هر شهر و یا کشور است که در ادامه آموزش این مربای خوشمزه و خوش رنگ را به شما می دهیم .

طرز تهیه مربای خانگی گیلاس

هر سال با شروع فصل پخت مربا یعنی فصل تابستان کسانی که علاقه به تهیه مربای خانگی دارن هر از گاه دست به کار می شن تا نوعی از مربای گیلاس تابستانه رو تهیه کنن که هر کدوم طعم و مزه دلچسب و خوشمزه ای دارن. مرباهایی که در فصل تابستان می تونیم درست کنیم بسیار متنوع هستن که از بین اونها می تونیم به مربای گیلاس ، آلبالو، مربای پوست هندوانه، مربای توت فرنگی، مربای گل محمدی، مربای هلو اشاره کنیم که بیشتر با اسمشون آشنا هستیم.مربای گیلاس (cherry jam) یکی از خوش ذائقه و خوشمزه ترین مرباها در میان افراد هر شهر و یا کشور است که در ادامه آموزش این مربای خوشمزه و خوش رنگ را به شما می دهیم .

 

طرز تهیه مربای گیلاس

مواد لازم:

 

1

 

گیلاس ها را بشوئید و هسته آنها را درآورید. سپس لابه لای آنها شکر بپاشید و بگذارید یک شب تا صبح، در یک جای خنک بماند تا آب بیندازد. بعد قابلمه را روی حرارت اجاق قرار دهید تا با حرارت یکنواخت بجوشد. وانیل را هم به آن اضافه کنید. وقتی شربت مربا قوام آمد، آن را امتحان کنید. بعد از آماده شدن مربا آن را از روی حرارت بردارید. شما می توانید از گیلاس های صورتی رنگ هم به همین صورت مربا تهیه کنید. این مربا هم بسیار خوش رنگ و هم خوشمزه است.

 

منبع : تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied