شمانیوز
شما نیوز

کپسول لاکتوفم را چگونه مصرف کنیم ؟

کپسول لاکتوفم از دسته پروبیوتیک ها است و کمک می کنند تا باکتری های مفید بدن بانوان حفظ شوند و تبدیل به باکتری های بیماری زا نشوند .

کپسول لاکتوفم را چگونه مصرف کنیم ؟

 کپسول لاکتوفم یک ترکیب پروبیوتیکی مخصوص خانم هاست که هم به صورت خوراکی و هم واژینال مصرف می شود و فاقد گلوتن است. کپسول لاکتوفم از دسته پروبیوتیک ها است و کمک می کنند تا باکتری های مفید واژن حفظ شوند و تبدیل به باکتری های بیماری زا نشوند . در واقع کپسول لاکتوفم از ابتلا به عفونت واژن جلوگیری می کند . همچنین عفونت واژن را درمان نیز می کند، کپسول لاکتوفم برای درمان عفونت ادراری مزمن بسیار مفید است،  استفاده از این محصول برای کاهش دیابت دوران بارداری در افراد مستعد و چاق از اوایل دوران بارداری توصیه می شود، کپسول لاکتوفم برای درمان خشکی واژن در خانم های یائسته بسیار مناسب است .

این محصول حاوی 30 کپسول 500 میلی گرمی است و بهترین زمان مصرف آن یک عدد کپسول بعد از صرف ناهار است .طول درمان آن یک ماه است . اما چون این محصول مکمل است و عوارض و آسیب خاصی هم ندارد ، افرادی که عفونت واژن و ادراری پی در پی می گیرند می توانند بعد از یک دوره مصرف ، یک ماه فاصله داد و دوباره یک دوره مصرف کرد .مصرف این محصول در دوران بارداری و شیر دهی موردی ندارد اما با پزشک خود مشورت کنید . همچنین مصرف این دارو برای دوشیزگان و بانوان به یک شکل است، در نظر  داشته باش که ممکن است در اوایل مصرف این دارو دچار نفخ شوید و این کاملا طبیعی است.

یک نکته مهم دیگر این است که مصرف همزمان آنتی بیوتیک ها و پروبیوتیک ها تا حدی باعث کاهش اثر پروبیویک ها می شود برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است حداقل 2-4 ساعت بین مصرف این دو فاصله بیاندازید، محصولات پروبیوتیک را در یخچال نگهداری کنید ،در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی ، قبل از جراحی های شکم ، سندروم روده کوتاه ، و ریسک ایسکمی مزانتر ، مصرف پروبیوتیک ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد. 

منبع: ساعدنیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied