شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 11 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 11 شهریور
واکنش جهانپور به ادعای کارشناس شبکه قرآن درباره «مضرات شیر»

کیانوش جهانپور در واکنش به صحبت‌های کارشناس یک برنامه تلویزیونی در رابطه با ادعای مضرات استفاده از شیر برای پوکی استخوان، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اگر بیش از ۱۵۶ شبکه رادیو و تلویزیونی داشته باشیم و در تامین برنامه و تولید محتوا بمانیم چنین میشود! اگر از لُپ لُپ هم کارشناس استخراج و دعوت کنیم، این همه گاف و قصه و غصه پیاپی بیرون نمیاد! اگر شبکه قرآن لطف کند و کارشناس طب نیاورد، باور کنید زمین و زمان بهم نخواهد ریخت!» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین در رشته توئیتی دیگر در این رابطه نوشت: «طب، علمی تجربی و مبتنی بر شواهد روشمند است که در قرون متمادی فراهم آمده، در این میان داعیه طب اسلامی و امثالهم، مغالطه انتساب به منابع مقدس است تا مدعی خود را از محک آزمون و تجربه برهاند، آیات و روایات متضمن نکات بهداشتی را نمی‌توان یک دستگاه تشخیصی درمانی طبی دانست.

z1og_fefdjnd3y7qv

دارندگان سهام عدالت صاحب خودرو می‌شوند

هرچند دیروز خبر توزیع خودرو رایگان به خانواده‌های آسیب‌پذیر تکذیب شد اما امروز یک نماینده مجلس با بیان توضیحاتی درباره این طرح وعده داد که می‌توان با بخشی از سهام عدالت خانوار نیازمند، آنها را صاحب خودرو کرد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

ادعای زنوزی: «عراقچی» از دروازه ‎بان ما خواسته به باشگاه دیگری برود

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در گفت و گویی اظهار داشت: از برخی باشگاه‌ها گلایه دارم، به خصوص باشگاه‌های تهرانی، بازیکنانی که با ما قرارداد دارند را وارد مذاکره می‌شوند. برای رشید مظاهری یکی از سیاسیون زنگ زده که بیاید و به فلان باشگاه برود. آقای عراقچی چرا باید به رشید زنگ بزند که بیاید و به فلان باشگاه برود. وی در پاسخ به این سوال که درخواست داشتند، مظاهری به کدام باشگاه برود عنوان کرد: مشخص است که خانواده آقای عراقچی طرفدار کدام تیم هستند. چرا باید سیاسیون در ورزش و فوتبال وارد شوند. مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه آیا رضایت نامه مظاهری را می‌دهند، گفت: مظاهری با ما قرارداد دارد و به هیچ عنوان رضایت نامه ایشان را نخواهیم داد.

z1og_fefdjnd3y7qv

خبر فوق العاده مهم برای بازنشستگان + جزئیات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳٫۵ میلیون نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول متناسب‌سازی حقوق شده‌اند که در مردادماه با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد تومان متناسب‌سازی انجام شد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

مسیح مهاجری به پرویز فتاح: بنیاد مستکبران نباشید

حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله روز سه شنبه این روزنامه نوشت: رئیس بنیاد مستضعفان، ظرف یک ماه اخیر، سه اقدام داشت که هرچند هرکدام از آن‌ها نمره مخصوص خود را دارند، ولی در مجموع کاملاً مشخص شد که این بنیاد هنوز میان اینکه بنیاد مستضعفان باشد یا مستکبران، سرگردان است. در بخشی از این یادداشت آمده: بنیاد، اگر این کار را بکند بنیاد مستضعفان است نه اینکه مسئولان آن تصور کنند هر هفته یا هر ماه اگر بسته‌های موادغذائی را به خانواده‌های فقیر بدهند، می‌شوند بنیاد مستضعفان! این، صدقه دادن است و صدقه دادن به مردم فقیر در شرایطی که مسئولان بنیاد، حقوق‌های چندین میلیونی از پول همین فقرا می‌گیرند، به این معناست که اینجا بنیاد مستکبران است، بنیادی که مسئولان آن مردم مستضعف را ابزاری برای دریافت صدقه آنهم همراه با بوق و کرنای تلویزیونی می‌دانند.اگر بنا به عذرخواهی است، از مردم روستای ابوالفضل عذرخواهی کنید آقای رئیس بنیاد مستضعفان و دست آن‌ها را هم ببوسید و در بنیاد بمانید و دست مستکبران را از اموال مستضعفان کوتاه کنید و ضمناً این کار را از داخل خود بنیاد شروع کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

خریداران دارا دوم این مطلب را بخوانند

بسیاری از کارشناسان معتقدند که اقدام دولت مبنی بر عرضه صندوق‌های ETF در کنار دیگر حمایت‌های صورت گرفته می‌تواند در چارچوب عمق بخشیدن به معاملات بازار و جهش قیمت سهام شرکت‌های دیگر تاثیرگذار باشد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

اجرای طرح اینترنت ملی در سند همکاری ۲۵ ساله با چین آمده

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس دهم از همکاری چین با ایران برای ایجاد اینترنت ملی خبر داد و گفت: در پیش‌نویس سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین این موضوع تحت عنوان همکاری ۲ کشور در جهت توسعه فضای مجازی قید شده است. محمدصالح جوکار طی گفت و گویی با «انتخاب» با اشاره به طرح نمایندگان مجلس برای «ملی شدن اینترنت»، گفت: این بحث برای دیروز و امروز نیست. دولت طبق برنامه ششم مکلف است که اینترنت کشور را ملی کند. طرح اخیر نمایندگان نیز برای اصرار بر اجرای این مساله است. خوشبختانه ما مشکل زیرساختی نیز برای اجرای این طرح نداریم و صرفا مشکل عمده ما به عدم وجود سرور‌ها در داخل کشور برمی‌گردد. این نماینده اصولگرای مجلس یازدهم ادامه داد: امروز میلیارد‌ها تومان هزینه بر کشور به دلیل اینترنت تحمیل می‌شود و منابع ملی ما صرف شبکه‌های خارجی می‌شود. بحث اینترنت ملی یک بحث و موضوع گسترده است که از گذشته بوده و امروز می‌تواند یک فرصت خوبی برای ما خلق کند که باید از آن استفاده شود. وی با تاکید بر اینکه اینترنت ملی هیچ تهدیدی برای کسب و کار‌های اینترنتی نیست، گفت: بحث ما در اینترنت ملی اصلا محدودیت نیست. ما اتفاقا به دنبال ایجاد فرصت کسب و کار‌های بیشتر در شبکه‌های داخلی هستیم. ما باید تهدیدات را از حوزه اینترنت دور کرده و به فرصت تبدیل کنیم.

z1og_fefdjnd3y7qv

اظهارات معاون رئیس جمهور در خصوص حقوق بازنشستگان + جزئیات

جمشید انصاری معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای سال ۸۸ اجرایی شد. با اجرای این قانون در سال ۸۸ مشخص شد که برخلاف تصور اولیه مبنی بر اینکه این قانون باعث افزایش حقوق کارکنان خواهد شد، اکثر کارکنان دولت با اجرای این قانون مشمول تفاوت تطبیق شدند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

واگذاری مدارس دولتی به بخش غیردولتی متوقف شد

وزیر آموزش و پرورش در محضر رهبر معظم انقلاب: فرایند واگذاری مدارس به بخش غیر دولتی را متوقف کردیم و با ابلاغ دو بخشنامه تعارض منافع و نحوه خرید خدمت آموزشی از بخش غیردولتی، در فرایند مشارکت بخش غیردولتی دارای صلاحیت و شایستگی در آموزش و پرورش، نظم و نسق و شفافیت بیشتری ایجاد کردیم. /تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied