شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز جمعه 14 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز جمعه 14 شهریور

جزئیات بازگشایی مدارس در مناطق مختلف کشور

وزیر آموزش و پرورش درباره جزئیات بازگشایی مدارس در مناطق مختلف و در شرایط کرونایی گفت: مدارس کشور در تمام مناطق از 15 شهریور دایر است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

انتقاد محمد هاشمی از رویکرد صداوسیما در تخریب آیت‌الله هاشمی

معاون اجرایی دولت سازندگی در تشریح ویژگی‌های فکری مرحوم هاشمی رفسنجانی، با بیان اینکه رفاه به معنی اشرافی‌گری نیست، گفت: آیت‌الله هاشمی باور داشت بجای «فقر» باید «رفاه» را میان مردم تقسیم کرد و باید رفاه نسبی به معنای تکلیفی که قانون اساسی بر عهده دولت اسلامی گذاشته برای مردم فراهم شود. محمد هاشمی روز جمعه در گفتگو با ایرنا، درباره برخی اقدامات برای تخریب چهره مرحوم هاشمی رفسنجانی و ادعای یک برنامه تلویزیونی درباره تبلیغ اشرافی‌گری از تریبون نمازجمعه از سوی مرحوم هاشمی رفسنجانی، گفت: محسن هاشمی که مسئول دفتر نشر معارف انقلاب هستند، رسما در بیانیه‌ای اعلام کرد تمام خطبه‌های نماز جمعه را بررسی کرده است و چنین مطلبی در هیچ خطبه‌ای وجود ندارد و به شکل مستند به این موضوع پاسخ داد و از مدعیان دعوت کرد بجای شعار، مستندات خود را بیان کنند. عضو مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی با تشریح ویژگی‌های فکری مرحوم هاشمی رفسنجانی، با بیان اینکه رفاه به معنی اشرافی‌گری نیست، گفت: مرحوم هاشمی باور داشت بجای «فقر» باید «رفاه» را میان مردم تقسیم کرد. او می‌گفت که باید رفاه نسبی به معنای تکلیفی که قانون اساسی بر عهده دولت اسلامی گذاشته برای مردم فراهم شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

ارزش روز سهام عدالت امروز جمعه 14 شهریور

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵٫۵ میلیون تومان رسیده است. با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل معامله ۹٫۳ میلیون تومان و ارزش ۳۰ درصد آن بیش از ۴٫۶ میلیون تومان است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv


ابتلای نماینده لامرد به کرونا

نماینده لامرد و مهر در مجلس از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد. مسئول روابط عمومی سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای از ابتلای وی به بیماری کرونا از چند روز پیش خبر داد. بر اساس اطلاعیه‌ای که توسط روابط عمومی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس منتشر شده، وی از چند روز پیش با دستور پزشک عفونی، رژیم دارویی را آغاز کرده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند تا دوره درمان وی کامل طی شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

سهام عدالت | ماجرای خودرو رایگان چیست؟

حاشیه‌های سهام عدالت تمام شدنی نیست. پس از حواشی ناشی از فروش وجه سهام عدالت و گلایه متعدد مردم از عدم دریافت یا دریافت با تاخیر سهام عدالت، این بار اعلام شده که برخی نمایندگان مجلس به دنبال طرحی هستند که اقشار ضعیف جامعه با سهام عدالت خود صاحب خودرو شوند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

کدخدایی: الحمدلله حال عمومی آیت الله جنتی خوب است

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی از حال مساعد آیت الله جنتی خبر داد.عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت:"چند دقیقه قبل با آیت الله جنتی تلفنی صحبت کردم الحمدالله حال عمومی ایشان خوب بود. برخی مسایل اداری را جویا شدند پاسخ دادم و قرار شد شنبه در محل شورا امور را پیگیری کنیم. "بر اساس این گزارش، امشب و در پی انتشار شایعه ابتلای دبیر شورای نگهبان به بیماری کرونا روابط عمومی شورای نگهبان و روابط عمومی دبیرخانه مجلس خبرگان هم این شایعه را تکذیب کرده بودند.

z1og_fefdjnd3y7qv

سهام عدالت | کدام روش برای فروش سهام عدالت بهتر است؟

سهامداران سهام عدالت برای فروش سهام خود چند راه پیش‌رو دارند که هر کدام مشکلاتی دارد، کدام یک از روش‌های فروش بهتر است؟

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

جدل توئیتری آشنا و نماینده تهران بر سر آب

در پی انتقاد نماینده تهران از آبرسانی به سیستان و بلوچستان، مشاور رئیس‌جمهور به این انتقاد پاسخ داد که با واکنش مجدد رضاخواه مواجه شد.«مجتبی رضاخواه» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر از آبرسانی به سیستان و بلوچستان انتقاد کرده بود. «حسام‌الدین آشنا»، مشاور رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توییتر در همین رابطه نوشت: «از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال گذشته به ۷/۷ میلیون نفر در ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده شد.» وی با بیان اینکه در سالجاری، تا پایان هفته دولت به ۴۰۴ روستا با جمعیت ۲۹۹٫۶۰۰ نفر آبرسانی شده است»، اظهار داشت: «تا قبل از دولت یازدهم به ۱٫۲۰۰ روستا و ۹۰۰٫۰۰۰ نفر آبرسانی پایدار انجام شده بود.» مجتبى رضاخواه در پاسخ به توییت حسام الدین آشنا نوشت:‌منکر تلاشهای این دولت و اسلافش نیستیم، ولی همچنان «آب آشامیدنی» معضل جدی بخشهایی از سیستان و بلوچستان است. تامین ضروریات زندگی مردم هم وظیفه‌ی حاکمیت است که بنده و شما جزئی از آن هستیم. مطمئن باشید مجلس در یکسال باقیمانده عمر دولت، برای حل مشکلات مردم در کنار دولت است.

z1og_fefdjnd3y7qv

دانلود برنامه شاد | نصب اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش + راهنما

سامانه شاد ابتدا به صورت یک سایت بود اما ورود به آن مشکلات زیادی برای مخاطبان به همراه داشت. با گذشت زمان، اپلیکیشن شاد و همچنین نسخه تحت وب آن ایجاد شده است و در دسترس تمامی دانش آموزان قرار دارد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied