شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی میلاد کی مرام بازیگر سریال ممنوعه + تصاویر دیدنی

میلاد کی مرام بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران متولد ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۴ در بندر انزلی می باشد. تاریخ تولد او در شناسنامه ۱۳۶۵ است و او سومین و آخرین فرزند خانواده است

بیوگرافی میلاد کی مرام بازیگر سریال ممنوعه + تصاویر دیدنی

میلاد کی مرام بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران متولد ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۴ در بندر انزلی می باشد. تاریخ تولد او در شناسنامه ۱۳۶۵ است و او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر از خود دارد، میلاد کی‌مرام بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که با بازی متفاوتش در مجموعه نمایش خانگی "ممنوعه" خوش درخشیده است. در این مقاله بیوگرافی میلاد کی مرام بازیگر مطرح را به همراه گزیده ای از مصاحبه‌های وی می‌توانید دنبال کنید.

milad-keymaram-13

بیوگرافی میلاد کی‌مرام

نام کامل: میلاد کی مرام

تاریخ تولد: ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ 

زادگاه: بندر انزلی، گیلان 

سال های فعالیت: ۱۳۷۵ تاکنون 

مدرک تحصیلی: مهندس الکترونیک 

وضعیت تاهل: مجرد

تحصیلات میلاد کی مرام

میلاد کی مرام دارای فوق دیپلم الکترونیک و فوق لیسانس روانشناسی است.

اولین تجربه میلاد کی مرام در دنیای هنر

با دیدن یک تئاتر عاشق بازیگری شد، بازیگری را با بازی در تئاتر در شهر خودش انزلی آغاز کرد، و در ۱۶ سالگی جایز با بازی در نمایش «شب نشینی در جهنم» به کارگردانی مهرداد رایانی بهترین بازیگری منقطه فجر را گرفت و در‌‌ همان شهرستان دو تجربه تصویری هم داشت. سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری مسعودکیمیایی شرکت نمود و به گفته خودش شاگرد اول کلاس بوده است.

milad-keymaram-10

میلاد کی مرام از وضع زندگی‌اش در ابتدا می‌گوید:

میلاد کی مرام: می گویند این همان سرایدار مدرسه کیمیایی بود. خیلی توی سرم زدند! خیلی ها برایم کامنت می گذارند، آنهایی که گاهی حالشان بد می شود، حتی از دوستان بازیگر هم هستند کسانی که خیلی حالشون بد می شود از این که من دارم پیشرفت می کنم و این برای من لذت بخش است که دارم کارم را درست انجام می دهم ، آره من همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم که توی موتورخانه اش زندگی می کردم با افتخار می گویم که برای هدف هر کاری می کردم، نه هر کاری... شرفم را نفروختم... بی شرفی نکردم،

میلاد کی مرام در ادامه می‌گوید: یک شبه به اینجا نرسیده ام. خیلی اتفاقات عجیبی بود و من شب ها تا صبح توی خیابان راه می رفتم چون حتی جا برای خوابیدن هم نداشتم... کنار تئاتر شهر. تازه اوایل اتوبوس واحد بود، همان اتوبوس هایی که از راه آهن تا تجریش می آمد، با یکی دوست شده بودم و شب ها ته اتوبوس اش می خوابیدم، هنوز هم هست، می توانم یک روز بیاورمش جلوی دوربین و حرف بزند... می رفتم توی اتوبوس اش تا شب صبح شود و بروم سر کار یا توی همان رستورانی که کار می کردم یک اتاق کوچکی بود که آنجا کار می کردم.

توی رستورانی که کار می کردم یک روز خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من خودم رو معرفی کردم و گفتم دوست دارم بازی کنم. گفتند من می خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش ۲۰ نقش متفاوت در آن فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم.

milad-keymaram-14

اولین تجربه بازیگری میلاد کی مرام در سینما و تلویزیون

از اولین تجربه‌های بازیگری میلاد کی مرام در تلویزیون می‌توان به بازی در سریال “خواستگاران” و مجموعه “شب هزار و یکم” در سال ۸۷  اشاره داشت. وی در  سال ۹۰ با سریال نابرده رنج در نقش جابر به کارگردانی علیرضا بذر افشان توانست به خوبی شناخته شود. و همچنین این هنرمند بازیگری در سینما را با بازی در فیلم “کوچه های ملی” در سال ۸۹  شروع کرده است.میلاد کی‌مرام

میلاد کی مرام از عشق و ازدواج می‌گوید

میلاد کی مرام تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. وی درباره‌ی دلیل مجرد ماندنش اظهار داشت: هنوز ازدواج نکردم؛ چراکه شرایطش را ندارم و البته تحمل من کار بسیار سختی است؛ زیرا خیلی کم حرف هستم و تنهایی را دوست دارم.

میلاد کی مرام در پاسخ به اینکه تاکنون عاشق شده، بیان کرد: خیلی دوست دارم عاشق شوم اما اینطور نشده؛ ولی عشق واقعی را وقتی حس کردم که پدر و مادرم مریض شدند. آن موقع حس کردم , که چقدر به آن‌ها علاقه‌مندم.

milad-keymaram-04

ارتباط میلاد کی مرام با دنیای ورزش

میلاد کی مرام علاقه شدیدی به فوتبال دارد و طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌باشد. با مازیار زارع، جلال حسینی و علیرضا رمضانی بازیکنان مشهور فوتبال هم مدرسه ای بوده و خودش نیز مدتی خط حمله بازی می کرده است اما به علت مصدومیت، مجبور به خداحافظی از فوتبال شد. وی مدتیست عضو باشگاه والیبال هنرمندان شده است.

milad-keymaram-06

اصلی که میلاد کی مرام پیشه‌ی خود کرده است

میلاد کی مرام: من از ایستایی بدم می‌آید و همیشه دلم می‌خواهد کاری را انجام بدهم که تا به حال انجام ندادم. در زندگی شخصی‌ام هم همین شکل هستم؛ درست به سمت چیزی می‌روم که از آن می‌ترسم یا تجربه‌اش نکرده‌ام.

این جسارت به موفقیت هر آدمی کمک می‌کند و خدا کمکم کرده که این قدرت ریسک و جسارت همراه من هم باشد. تا اینجا که کارهایم هربار، با رویه قبلی متفاوت بوده. همیشه سعی می‌کنم خودم را تکرار نکنم و کارنامه متفاوتی داشته باشم. همه این تلاش‌ها برای این است که برای کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها از خودم ذهنیت ثابت نسازم.

milad-keymaram-07

میلاد کی مرام  از ترس‌هایش می‌گوید

میلاد کی مرام: از ارتفاع می‌ترسم! خدا بیامرزد پیمان ابدی را. نخستین بار من با او جامپینگ کردم با این‌که ترسم ریخت اما هنوزم از فکر کردن به آن ارتفاع می‌ترسم.

چیزهایی که من را می‌ترساند معنوی است، اما چیزی که من را ناراحت می‌کند، قضاوت کردن است که متأسفانه شغل اصلی خیلی از مردم شده است خصوصاً در حرفه ما که عجیب و غریب وجود دارد. شاید کسی نظرش را می‌گوید و شما فکر می‌کنید قضاوت می‌کند، می‌توانیم نظرمان را برای خودمان نگه داریم اما وقتی سعی کنی نظرت را به همه القا کنی دیگر اسمش قضاوت است.

milad-keymaram-17

جوایز و افتخارات میلاد کی مرام

- برنده بهترین بازیگر مرد ملکه برنده در دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت  

- برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۲ (که به بیمارستان محک تقدیم شد)

- برنده جایزهٔ ۳ سال بهترین بازیگر مرد در شانزدهمین جشن خانه سینما ۱۳۹۳ که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده.. (خاص‌ترین جایزهٔ خانه سینما).

milad-keymaram-08

حضور میلاد کی مرام در سینما

- روسی (۱۳۹۶)

- امیر (۱۳۹۶)

- حریم شخصی (۱۳۹۵)

- مَلی و راه‌های نرفته‌اش (۱۳۹۵)

- آبنبات چوبی (۱۳۹۴)

- امکان مینا (۱۳۹۴)

- غیرمجاز (۱۳۹۴)

- ۳۶۰ درجه (۱۳۹۳)

milad-keymaram-19

- صفر (۱۳۹۳)

- مستانه (۱۳۹۳)

- هاری (۱۳۹۳)

- برف (۱۳۹۲)

- خط ویژه (۱۳۹۲)

- روزگاری عشق و خیانت (۱۳۹۲)

- متروپل (۱۳۹۲)

- ملکه (۱۳۹۰)

- کوچه ملی (۱۳۸۹)

سریال‌های تلویزیونی با بازی میلاد کی مرام

- خواستگاران

- شب هزار و یکم (۱۳۸۷، علی بهادر)

- شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

- نابرده رنج

- بچه‌های نسبتاً بد (سیروس مقدم)

- ژنرال (۱۳۹۲)

- سیب ترش

- چرخ فلک (اپیزود کامران)

milad-keymaram-12

میلاد کی مرام در تله فیلم‌ها

- حول حالنا

- شاه کلید

 

منبع : سرپوش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied