شمانیوز
شما نیوز

جشن تولد ساده و به دور از تشریفات همسر شیلا خداداد جنجال ساز شد + عکس

عکس خانوادگی شیلا خداداد را در تولد همسرش مشاهده می کنید.

جشن تولد ساده و به دور از تشریفات همسر شیلا خداداد جنجال ساز شد + عکس

شیلا خداداد بازیگر زن و متولد سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد .او با دکتر فرزین سرکارات گه جراح زیبایی می باشد ازدواج کرده و یک دختر به نام ساتین و یک پسر به نام سامیار دارد. او با بازی در سریال مسافری از هند به شهرت رسید . در شمانیوز عکس خانوادگی شیلا خداداد را در تولد همسرش مشاهده می کنید.


این بازیگر با انتشار عکس همسرش نوشت : فرزین جانم تولد ۴۸ سالگیت مبارک عزیزم

1

 

بیشتر بدانید گفتگو با شیلا خداداد

 

نقش ها من را وسوسه نکرد

در طول دورانی که از بازیگری فاصله گرفته بودم، ارتباطم را با این حرفه به طور کامل قطع نکردم و این طور نبود که آثار مختلف سینمایی و حتی تلویزیونی را دنبال نکنم. سعی می کردم از فرصتی که ایجاد شده بهره بگیرم و با مطالعه و تماشای فیلم، اطلاعات و دانش خودم را در حوزه بازیگری افزایش دهم، تا به نوعی دست پرتر به این حوزه بازگردم. در دورانی که سر کار بودم کمتر فرصت می کردم به علایق شخصی ام بپردازم، اما دوری از آن، این فرصت را ایجاد کرد تا وقت بیشتری برای آنها بگذارم.

 

4

 

ازدواج پزشک و هنرپیشه

از نظر بعضی از افراد، زندگی مشترک «یک پزشک و یک هنرپیشه» کار ساده ای نیست، چرا که حرفه هر دوی آنها به گونه ای است که احتیاج به درک زیادی دارد، هردوی ما، فارغ از حرفه ای که داشتیم، سعی مان بر این بود که بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم و با کمرنگ کردن مسائل حاشیه ای، عشق و علاقه مان در زندگی را پررنگ کنیم.

 

2

 

به نظر من در زندگی مشترک «گذشت» حرف اول را می زند و تا زمانی که زن و شوهر به این عنصر جادویی توجه داشته باشند، زندگی شان از دوام برخوردار است. زندگی ما زندگی یک پزشک و یک هنرپیشه نیست. در خانه، ما دو تا انسانیم که می خواهیم در کنار هم، به خوبی و خوشی زندگی کنیم.


3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عاطفه

    خوب بود خوشم‌اومد