شمانیوز
شما نیوز

معجزه ای به نام گل صد تومانی چینی آیا صحت دارد؟

گل صد تومانی در صنعت داروشناسی کاربرد فراوانی داشته و در تهیه ی چای از آن استفاده می کنند. از آن جا که افزایش کلسترول در خون و رسوب آن در عروق، خطر بسیاری به همراه دارد، مصرف روزانه ی یک فنجان از چای گل صدتومانی برای مدتی کوتاه توصیه می شود.

معجزه ای به نام گل صد تومانی چینی آیا صحت دارد؟

گل صد تومانی در صنعت داروشناسی کاربرد فراوانی داشته و در تهیه ی چای از آن استفاده می کنند. از آن جا که افزایش کلسترول در خون و رسوب آن در عروق، خطر بسیاری به همراه دارد، مصرف روزانه ی یک فنجان از چای گل صدتومانی برای مدتی کوتاه توصیه می شود، اما نباید در مصرف آن زیاده روی کرد. چای گل صدتومانی که از مخلوط یک تا دو قاشق گل خشک در یک فنجان تهیه می شود، فواید درمانی بسیاری دارد،‌ گل صدتومانی یک داروی سنتی چینی است که برای فرونشاندن گرمای بیش از حد بدن کاربرد دارد. گل صدتومانی سفید در غرب برای درمان دردهای دوره ای، ناهنجاریهای قاعدگی و فیبروئید کاربرد دارد، قسمت مورد استفاده:  ریشه ،‌اثرات مهم:  ضد التهاب، ضد اسپاسم، مقوی است.

مشکلات زنان:  اگرچه گل صدتومانی اغلب به عنوان دارویی برای دردهای دوره ای مثل فیبروئید در نظر گرفته می شود، اما هنگامی که به همراه شیرین بیان استفاده شود می تواند علائم سندروم تخمدان پلی کیستیک را از بین برده و به باروری زنان کمک کند.

منبع : ایران ناز

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied