شمانیوز
شما نیوز

حمله تند پرستو صالحی به شهره قمر غوغا به پا کرد + عکس لو رفته

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با توجه به حواشی اخیر و توهین شهره قمر به بازیگران در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی نشان داد که در ادامه می بینید.

حمله تند پرستو صالحی به شهره قمر غوغا به پا کرد + عکس لو رفته

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با توجه به حواشی اخیر و توهین شهره قمر به بازیگران در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی نسبت به او نشان داد که در ادامه می بینید. پرستو صالحی  با نام اصلی  الهام صالحی سیاوشانی  (زاده ٩ آبان ١٣۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.  پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. پرستو صالحی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

 

9edbd7c2-956c-434b-81c2-2d5a74838a17

 


جشن تولد شیک و لاکچری خواهر شاهرخ استخری غوغا به پا کرد + عکس


 

علاقه مندی های پرستو صالحی

اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

چالش بالش به سبک پرستو صالحی! | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز

شهرت پرستو صالحی از کدام فیلم بود ؟

او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

علت کم کاری پرستو صالحی

 پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند:وی در صفحه فیس بوک خود نوشته :

«اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    آفرین خوب جوابشو داده👏👏👏👏

  • سعید

    افرین ودرودبر پرستوصالح بازیگرمردمی

    • ناشناس

      خوبه

  • ناشناس

    ای کاش همه بازیگران کشورمون , این اندازه غیرت و ارق ملی داشتند . بخاطر شرافتت دستتو از دور می بوسم خانم صالحی عزیز .