شمانیوز
شما نیوز

کمبود این ویتامین ها موهایتان را می خورد

کم پشت شدن موها یکی از مهمترین دلایل نگرانی افراد بخصوص خانم ها در سنین بالا می باشد.

کمبود این ویتامین ها موهایتان را می خورد

 کم پشت شدن موها یکی از مهمترین دلایل نگرانی افراد بخصوص خانم ها در سنین بالا می باشد.این استرس گاهی موجب کاهش اعتماد به نفس و حتی در برخی موارد افسردگی خانم ها می شود، کم پشت شدن موها می تواند دلایل متعددی داشته باشد.برخی از دلایل مهم این اتفاق را با هم مرور می کنیم، استفاده زیاد از رنگ موهای شیمیایی متفرقه و به خصوص دکلره و بی رنگ کردن موها باعث ضعیف شدن، شکنندگی و به مرور نازک شدن و کم پشت شدن آنها می شود.هر چند وقت یکبار به موها استراحت بدهید.

- فر کردن،صاف کردن و زیاده روی در استفاده از محصولات متعدد حالت دهنده به ویژه زمانی که مدت طولانی روی سر بمانند می توانند موجب آسیب دین موها شوند.

- کمبود ویتامین ها و مواد مورد نیاز برای رشد و سلامت موها یکی دیگر از دلایل ضعیف شدن موها محسوب می شود.رژیم غذایی کاملا مغذی داشته باشید و درصورت نیاز حتما از مولتی ویتامین ها استفاده کنید.

- تغییرات هورمونی هم گاهی موجب ریزش مو و کم پشت شدن موها می شود.

- کشیدن زیاد موها هنگام بستن و آرایش موها می تواند به موها صدمه وارد کرده و حتی به مرور باعث خالی شدن کناره شقیقه ها شود.

برای تقویت و حفظ سلامت و زیبایی موها، پیشنهاد می کنیم هفته ای یکبار از روش تقویت مو با روغن ها چه به صورت گرم و چه به صورت معمول موها را تقویت و احیا کنید.در مقالات گذشته مه شو در مورد این روغن ها و کاربرد آنها توضیح داده شده است، برای افزایش گردش خون در پوست سر، سر را به پایین خم کرده و به آرامی موها را با نوک انگشتان ماساژ دهید.اینکار موجب تقویت موها خواهد شد.در حمام، نرم کننده را به پوست سر نزنید، کمی نرم کننده را کف دست بریزید و فقط ساقه موها را نرم کننده بزنید.

 

منبع: مه شو

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied