شمانیوز
شما نیوز

همسر دوم بابک جهانبخش از دخترش رونمایی کرد + عکس

در این تصویر نیلا دختر پریا پرتوی فرد را در کنار مادرش می بینید..

همسر دوم بابک جهانبخش از دخترش رونمایی کرد + عکس

بابک جهانبخش خواننده معروف کشورمان است که چند سال پیش اعلام کرد از همسر اولش جدا شده و دوباره ازدواج کرده است. پریا پرتوی فرد همسر دوم بابک جهانبخش  که او نیز همسر سابق حمید خندان خواننده است. او برای اولین بار عکسی از دخترش منتشر کرد که در ادامه در شمانیوز می بینید..


همسر دوم بابک جهانبخش با انتشار عکسی از دخترش نوشت:

عزیز دل من … روز تولد تو عجیب ترین روز توی تقویمه برای من هر سال که بزرگتر میشی و شمع تولدتو فوت میکنی برام یه حس خاص داره… امسال دیگه بزرگتر شدی معنی آرزو داشتن و میفهمی و میگی اول آرزو میکنم … آرزوی من برای تو هر روز شادی و سلامتیه،قلب بیرونه سینه ی من تولدت مبارک قلبم

 

3 (1) - Copy

 

نام اصلی : علی جهانبخش

سال تولد :1فروردین1362

محل تولد :بوخوم ، آلمان

ملیت : ایران

سبک : پاپ

سال فعالیت :1384 تا کنون

 

 

مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است، بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

شهرت با نخستین آلبوم

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد، آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

 

بیوگرافی بابک جهانبخش | عکس جدید بابک جهانبخش، پسر و همسران او ...

 

تیپ بابک جهانبخش در کنسرتش

وقتی از بوخوم برگشتم به ایران، از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند، من هم به این تیم علاقه مند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم، فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفتکردم. ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت، بعضی بی احترامی ها در آن روزها به من خیلی فشار می آورد.، همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم، جالب اینجا بود چون همه میدانستند که من از آلمان آمده ام توقع یک یورگن کلینزمن از من داشتند و فکر می کردند که من یک آدم فضایی هستم هیچکس گلزنی های من را نمیدید و همیشه از من توقع داشتند که باید بهترین باشم.

 

بابک جهانبخش - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

ساز تخصصی

در سنین نوجوانی پیانو و گیتار مینواختم و بعد شروع کردم به آهنگسازی، تنظیم و…

اهل سفر کردن، کتاب خواندن هستید؟

اهل سفر کردن هستم ولی به خاطر مشغله زیاد وقت کتاب خواندن را ندارم.

کارتونهای زمان کودکیات یادت هست؟

تام و جری، پلنگ صورتی و فوتبالیستها

اهل فیلم دیدن هستید؟ آخرین فیلمی که دیدهاید چه بود؟

خیلی زیاد، «نفوذی» فیلم قشنگی بود.

دوست داشتی به کدام دوره از زمان سفر میکردید؟ چرا؟

زمان فرعون، چون میخواستم بپرسم که این اهرام مصر را به چه شکل ساخته اند.

روز اولی که به مدرسه رفتی را یادت هست؟

روز اولی که به مدرسه رفتم یادم میآید که یک کلاههایی شبیه همین کلاههای تولد خودمان به ما میدادند، داخل این کلاهها پر از شکلات و پاستیل بود و ما سال اولیها را بین مقاطع بالاتر میچرخاندند که همه به ما خوشامد بگویند اما من به جای اینکه حواسم به جشن باشد همش دستم در آن کلاه بود و شکلات و پاستیل میخوردم.

رژیم غذایی

من ذاتا استعداد چاقی دارم؛ البته نه به این معنا که خیلی چاق شوم ولی اگر رعایت نکنم، خیلی زود تپل می شوم و به همین دلیل رژیم غذایی ام را معمولا رعایت می کنم.به نظرم یک هنرمند لازم است که تناسب اندام هم داشته باشد.

پوشش و لباس

خیلی برایم مهم است و حس می کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است؛ البته خیلی اهل این نیستم که دائم به ظاهر و موهایم برسم و مدل های مختلف را امتحان کنم .من اتفاقا در بحث پوشش هم طرفدار سادگی و راحتی هستم.

پیشنهادات بازیگری

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته ام، ولی تا الان که مقاومت کرده ام ! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می کند و هرکسی هرکاری نباید انجام دهد. نباید باوری که مردم از تو دارند را خراب کنی …

مسافرتی

اهل سفرم؛ مخصوصا جاهایی که دریا دارد بیشتر می روم و با طبیعت انسم بهتر است

 

چهره ناراحت بابک جهانبخش در کنسرت + عکس - پارس نیوز

به آهنگ هایم خیلی شبیه هستم

این خواننده موسیقی پاپ درباره نوع سبک موسیقی هایش و این که چقدر شبه ترانه هایش است با صراحت گفت:من عین ترانه هایم هستم و اصلا ترانه هام، خود من هستند چون آنها را با تمام وجودم خلق می کنم .

بابک جهانبخش در واکنش به این سوال که چرا اکثر ترانه های تو غمگین است گفت:شاید این طور باشد اما در بطن ترانه های من امید موج می زند .

وی خواست مخاطب و نزدیک بودن کارکترش به ترانه های اینچنینی را دو علت اصلی خواندن کارهای غمگین می داند و می گوید:من هیچ وقت خواندن ترانه های تلخ را دوست نداشتم بنابراین همیشه سعی می کنم در کارهایم روح امید موج بزند چرا که آدمی به امید زنده است .

نظر او درباره موسیقی تکراری

مخاطب تکرار را می پسندد تنها به این خاطر سراغ کارهای متفاوت می روم تا برچسب تکراری و یکنواخت بودن از روی من برداشته شود. در واقع من در این سال ها به این باور رسیده ام که مخاطبان ما تکرار را دوست دارند چون وقتی از شما می خواهند که کاری شبیه « من و بارون»، «چی شده» یا «دوست دارم» اجرا کنی یعنی من تکراری می خواهم. فضاها محدود می شود اما خب ما هم مطمئنا چیزی را که مخاطبان مان می پسندند را کار می کنیم. من تمام چیزهایی را که می خوانم به خصوص ترانه ها و کارهایی که مال خودم است، درواقعیت تجربه کردم و تمام شان برای من واقعی و ملموس است شاید برخی از این کارها حس الان من نباشند ولی کاملا حس شان کردم. به همین خاطر تا چیزی را باور نداشته باشیم نمی توانیم آن را به همان خوبی انتقال دهیم. پس اگر محبوب می شود به نحوی به سازنده آن نزدیک و با حس آن درگیر است. مثلا من «ایده آل» را برای پسرم آرتا خواندم. حاضرم قسم بخورم زمانی که موسیقی را شروع کردم هیچ حمایتی نشدم .اصلا تا زمانی که پای پول وسط باشد کارها خراب می شوند.چیزی که در کل این سال ها شنیده شده و برایش زحمت کشیده ام با پول به​دست نمی آید.چون کاری که ساخته می شود باید دلی باشد نه بیزینسی

بدون پشتکار ترانه ای سروده نمی شود

بابک جهانبخش پشتکار، تلاش و شناخت مخاطب را رمز موفقیتش در عرصه موسیقی دانست و گفت:باید عاشق کارت باشی تا بتوانی اثری ماندگاری در موسیقی به ثبت برسانی و این نه به پارتی نیاز دارد و نه پول. وی افزود:در مسیر خوانندگی ام نه پدر پولداری داشتم و نه حمایت مالی خاصی شدم و فقط از حمایت معنوی خانواده بخصوص پدرم برخوردار بودم که به من پشتگرمی داد تا با قوت به کارم ادامه بدهم .

به نیاز مخاطبم همیشه احترام گذاشتم

بابک جهانبخش می گوید:تولید یک آلبوم بسیار کار دشواری است و من در ساخت ترانه هایم احترام خیلی زیادی به مخاطبان جوان و طرفدارانم می گذارم بطوریکه بیش از80 درصد کارهایم را براساس نیاز مردم تهیه می کنم و 20 درصد مابقی فکر و علاقه خودم است. بگفته وی من میدانم مخاطب از من چه سبک از موسیقی را می خواهد و من اصلا” عادت ندارم فقط سلایق شخصی ام را به مردم تحمیل کنم. جهانبخش آلبوم اکسیژن را مثال زد و گفت در این آلبوم یک ترانه بسیار متفاوتی خواندم که خیلی از دوستان به من گفتند که این چه سبکی بود که خواندی. وی تصریح کرد:باید به مخاطب احترام گذاشت چرا که او به من باور دارد و آن سبکی را که دوست دارد از من می خواهد چون با این سبک به آرامش می رسد .

توبه کردم و آلبوم هایم را دیرتر منتشر می کنم

بابک جهانبخش در بخش دیگر از صحبت هایش در برنامه امروز هنوز تموم نشده با اشاره به خستگی ناشی از اجرای کنسرتهای مختلف گفت:انتشار زود به زود آلبوم هم تبعاتی دارد که برای اینکه به آن مبتلا نشوم قصد دارم آلبوم هایم را با فاصله زمانی بیشتر منتشر می کنم. این خواننده جوان کشورمان همچنین از ورود آلبوم جدیدش به نام “مدار بی قراری” از نمیه نخست شهریور امسال خبر داد و گفت:پس از ورود این آلبوم دیگر یک نفس راحت می کشم .

بلیت کنسرت ها گران نیست بلکه درآمدهای مردم کم شده

بابک جهانبخش در واکنش به گرانی بلیت کنسرتها گفت:من معتقدم قیمت بلیت گران نیست بلکه درآمد و دریافتی مردم اندک است که نمی توانند به کنسرتها بیایند. او افزود:در تمام دنیا هزینه بلیت کنسرت و سینما خیلی خیلی گرانتر از ایران است .

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری کنسرتهای ارزان در مناطق جنوبی شهر افزود:من حتی حاضرم دستمزدم از بابت کنسرتها را به پایین ترن مبلغ برسانم تا افراد بیشتری به سالن های برگزاری کنسرت بیایند اما متاسفانه هزینه سالن های برگزاری کنسرتها بسیار بالا است و تهیه کنندگان کنسرت باید بیشتر مراعات دوستاران هنر را بکنند .

جدیدترین عکسهای بابک جهانبخش و پسرش آرتا

کلا بچه دار شدن چه حسی برای شما دارد؟

بچه دار شدن در کنار تمام سختی هایی که دارد، لذت های عجیبی هم دارد و حس خوبیبه زندگی انسان می دهد؛ مثلا روزهایی که آرتا خانه نیست، دائم حس می کنم که یک چیزی در خانه کم است و آن حس و حال همیشگی وجود ندارد .

تابه حال شده برای آرتا کم گذاشته باشید؟

به نظرم پدر بودن این نیست که فقط شما کار کنید و پول دربیاورید و زندگی را بچرخانید . به نظرم پدر بودن یا مادر بودن این است که شما در کنار تمام مسوولیت هایی که دارید، به شکل معنوی هم باید کارهایی را برای فرزندتان انجام دهید . باید اعتراف کنم که به دلیل مشغله های کاری که داشته ام، در بخش کارهای معنوی، شاید برای آرتا کم گذاشته باشم و این کمی آزارم می دهد .

یک کنسرت با چاشنی جشن تولد / بابک جهانبخش در آخرین اجرای تهران ...

تا به حال شده هنگام اجرای یک آهنگ در کنسرت، شعر را فراموش کنید؟

بله؛در این جور مواقع یا خواندن آهنگ را به مردم واگذار می کنیم یا با شعر غلط ادامه می دهیم یا اینکه می گوییم یادم رفت .

شده که اتفاق بدی هنگام اجرای کنسرت ها برایتان رخ داده باشد؟

بله؛ متاسفانه این اتفاق افتاده است؛ مثلا من یک بار 12 اجرای پشت هم در برج میلاد داشتم و به شدت سرما خورده بودم و قبل از اجرای هر کنسرت، آمبولانس می آمد و آمپول دگزامتازون می زدم و می رفتم روی استیج! این موضوع خیلی هم روی متابولیسم من تاثیر گذاشت و خیلی از چاق شدن ها و لاغر شدن هایم هم به همین دلیل بود که روی سیستم بدنی ام تاثیر گذاشته بود .

در همه اجراهای خود زنده می خوانید؟

بله؛ من همیشه زنده خوانده ام . اصلا معتقد هستم که اگر قرار است پلی بک بخوانم، اصلا چرا باید کنسرت اجرا کنم!؟ کنسرت یعنی خواننده باید اجرای زنده داشته باشد . به نظرم خواندن و آرتیست بودن ذاتی است و من همیشه وقتی می خواندم، خودم را می دیدم و دوست داشتم همیشه خودم باشم و از کسی تقلید نکنم و جای کسی نباشم .

الان هم ادعا می کنم که در 10 سالی که در موسیقی هستم چون از صدای کسی تقلید نکردم، کسی هم نیامده که صدایش شبیه من باشد .

برای آینده و شغل آرتا هم فکر می کنید؟

خیلی زیاد . در وهله اول به سلامتش فکر می کنم و به اینکه همیشه سالم باشد . امیدوارم در هر زمینه ای که خودش دوست دارد موفق باشد؛ گرچه فکر می کنم او هم موزیسین می شود . گرایش بسیار زیادی به موسیقی دارد و مدام آهنگ های مرا می خواند .

جوایز

برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ١٣٩١ برای قطعه من و بارون .

برندهٔ بهترین آهنگ تیتراژ برنامه های تلویزیونی در نوروز سال 1396 برای قطعهٔ بوی عیدی.

دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش MP3 با متن ترانه ~ نیاز موزیک

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه گل محمدی

    خییییییلی مفید بود مطلب خیییلی

  • ناشناس

    انشاالله که این هنرمند کشورم خوب شود و خدا تمام مریض‌ها رو شفا عنایت کند

  • ناشناس

    مبارک باشه

  • فاطمه

    برای سلامتیش صلوات