شمانیوز
شما نیوز

سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست؟ + بیوگرافی

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست؟ + بیوگرافی

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.


3 (1) - Copy
 
 
 
چرخنده در گفتگو با میزان، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.
 
وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.
 

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

 

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

 

 

archel-3-600x273

 

 

شغل و سوابق همسر الهام چرخنده

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

این بازیگر سابق ایرانی مدتی پیش با نوشته ای احساسی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد: او نوشت:

سید محمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا می باشد. تاکنون عکسی از آقایب درویشی همسر جدید خانم چرخنده منتشر نشده است.

سلام…
همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم: ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!
صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..
تو درست نیمکت رو ب روی من بودی .. درب ظرف ها رو باز کردی.. ای جانم.. ممنون خانوم..
مثل همیشه لقمه اول رو برای من گرفتی.

من گونه هام سرخ شد باز.. گفتم؛ دردتون به جان، یه کوکو سیب زمینی ساده و یه ظرف سالاد این همه تشویق و محبت و تشکر نداره که نفس..
زل زدی تو چشمام گفتی.. خودت چی پس؟! این همه راه اومدی، تا محل کارم، تا نهار رو تو این هوای بهاری تو طبیعت با هم بخوریم.‌ تا لقمه آخر این نهار چشم ازت بر نداشتم.

و لحظه آخر وقتی از جامون بلند شدیم، این عکس رو گرفتم…
گفتی: از نیمکت خالی عکس میگیری؟
خندیدم.

این نیمکت در نظر اول خالیه.‌ برای من و تو کلی خاطره توش باقی موند.‌ پی نوشت.. هوا خوبه.. همسرانمون خسته کار و خسته قصه های اقتصادی هستن.‌ گاهی خوشحالی زیبایی میشه با کمترین ها به شرط عشق برای خودمون خلق کنیم.

 

بیوگرافی الهام چرخنده,تصاویر الهام چرخنده,عکسهای الهام چرخنده

 

 

همسر الهام چرخنده کیست؟

او تاکنون سه بار ازدواج کرده است. در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر بنام ارسطو هست.

این زوج بعد از سالها زندگی در سال ۹۳ از هم جدا شدند و پسرش ارسطو نزد پدرش زندگی می کند.

از همسر اولش یک پسر به نام شایان دارد که اطلاعات دقیقی از همسر اولش در دست نیست.

چرخنده بعد از جدایی از همسر دومش با سیدمحمد درویشی که یک روحانی است ازدواج کرده است و حالا در شهر کربلا زندگی میکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ح . ش

    در مورد خانم چرخنده بگویم که خوش بحال شما که باید سید عزیز ازدواج کردی و هم اینکه در کربلا هستی برای خدمت به زوار امام حسین ع ما را هم دعا بفرمایید