شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از الهام چرخنده و همسر سومش در جشنواره فیلم مقاومت + عکس

عکسی در فضای مجازی منتشر شده که رسانه ها مدعی هستند تصویر الهام چرخنده و و همسرش در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت است.

عکس دیده نشده از الهام چرخنده و همسر سومش در جشنواره فیلم مقاومت + عکس

عکسی در فضای مجازی منتشر شده که رسانه ها مدعی هستند تصویر الهام چرخنده و و همسرش در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت است.

 

3 (1) - Copy

 

مختصری از بیوگرافی الهام چرخنده:

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

 

 

جدایی الهام چرخنده از همسرش

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.» او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

 

بیوگرافی الهام چرخنده,تصاویر الهام چرخنده,عکسهای الهام چرخنده

 

 

 

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست

الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

 

archel-2-600x311

 

 

مجموعه آثار الهام چرخنده

 

مجموعه تلویزیونی

*  آوای باران (۱۳۹۲)

*  پروانه (۹۲-۱۳۹۱)

*  من یک مستاجرم

*  دایره تردید

 

سینمایی

*  ۱ - دامنه‌های سفید (۱۳۹۱)

*   ۲ - سوگند (۱۳۸۷)

*  ۳ - شب یلدا (۱۳۸۰)

*   ۴ - عروسی مهتاب (۱۳۷۵)

 

سایر آثار

*  شباشب (تله تئاتر)

*  هما (شبکهٔ ویدئویی)

*   والس خداحافظی (تئاتر)

*   ستارهٔ مهاجر (اجرا)

*   جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضوان

    سلام ممنون از شما. عالی بود. نظرم در مورد خانم الهام عوض شد.

  • ناشناس

    الهام خانم نائب الزیاره ما در کربلای معلی باشین من تاحالا کربلا نرفته ام امسال قصد داشتم برم که کرونا نذاشت اگه این پست رو خوندین از عوض ماهم به اقا سلام برسونین

  • سارا

    سلام خدمت الهام خانم ضمن تبریک ازدواجتون، من هم مثل شما یه خانم چادری هستم به چادرم و چادری بودنم افتخار میکنم وقتی شنیدم شما پوشش چادر رو انتخاب کردید خیلی خوشحال شدم فیلم‌های شما رو دیدم و ازته دل دوستتون دارم نایب الزیاره ی من هم باشید سلام مخصوص من رو به مولا برسونید بگید مولا جان بطلب به حق خواهرتون زینب

  • ش ط

    سلام ضمن عرض تبریک انشاالله خوشبخت بشید،خوش به سعادتتون که امام حسین ع شما رو دعوت کرده ،این هم به خاطر قلب پاکتون هست نایب الزیاره همه به خصوص خانمهای چادری باشید

  • ناشناس

    سلام خدمت خواهرخوبم الهام زهرایی لقبی که آقا بهتون دادخوشا به سعادتتون واقعا خدادوستتون داره همش بحال خودم تاسف میخورم ...میگم خدایا این بنده خوبت چه کارخوبی بدرگاهت انجام داده که اینقدرجایگاه خوبی بهش دادی واقعا این سعادت رو حفظش کن نصیب هرکسی نمیشه تراخدابرای منم دعا کن سلامم رو به حضرت آاقاامام حسین علیه السلام برسان خدانگهدارتون باشه.

  • محسن میری

    باسلام خدمت شما خواهر گلم..تبریک میگم بهتون وامیدوارم سالیان سال کنار همسر و فرزندان خوشبخت باشید سلام ما رو به آقا ابوالفضل عباس و اباعبدالله برسونید..چهار سال آمدم کربلا اربعین امسال نشد

  • ناشناس

    الهام خانم سلام خوشا به سعادتتان ماراهم دعاکنید سلام ملت ایران رابه امام حسین وحصرت ابوالفصل برسانیدالتماس دعا

  • خداپرست

    عاقبت بخیر شدی خانم الهام میشه برای بچه های عزیزم دعاکنید

  • فاطمه

    عالی بود

  • ناشناس

    سلام الهام خانم،شما به معنای واقعی یک انسان هستین، درود براین انتخاب