شمانیوز
شما نیوز

اولین عکس منتشر شده از پسر سام درخشانی + عکس دیده نشده

فرزند سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور به دنیا آمد و آقای بازیگر با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش از دستان کوچک فرزندش از تولد پسرش خبر داده است.

اولین عکس منتشر شده از پسر سام درخشانی  + عکس دیده نشده

سام درخشانی بازیگر فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ برای دومین بار پدر شد و پسرش در بیمارستان عرفان تهران به دنیا آمده است. گفتنی است دخترش برکه در کانادا متولد شده اما پسرش در تهران و وی اسم برسام را برای فرزندش انتخاب کرده است. 

 

 

archel-4

 

پسر سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر ایرانی متولد سی و یکم تیر ماه ۱۳۵۴ در تهران می باشد. وی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی است و دانشجوی انصرافی تئاتر می باشد.

 

archel-3-600x273

 

سام درخشانی در مهر ماه سال ۱۳۹۴ با عسل امیرپور ازدواج کرد. فرزند این زوج نیز برکه درخشانی متولد ٢٢ ام دی ١٣٩۶ می باشد که در خارج از کشور متولد شده و اما امروز آقای بازیگر با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش از تولد پسرش برسام در بیمارستان عرفان تهران خبر داده است.

 

 

archel-2-600x311

 

عسل امیرپور همسر سام درخشانی متولد سال ۱۳۶۲ است. او به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته است.

 

 

archel-3-600x273

 

اسم پسر سام درخشانی

سام درخاشانی با انتشار عکسی از دستان کوچک فرزندش در صحفه شخصی خود نوشت :بَرسام درخشانی(۹۹/۷/۱) ساعت ۱۲:۴۰ بامداد پسرم بدنیا اومد به قول معروف جنسمون جور شدتو این قحطی خبر خوب ، بالاخره یه اتفاق خوب برام افتادبسیار ممنونم از دکتر شکیبا خداداد عزیزم و کادر دلسوز و حرفه ای بیمارستان عرفان

 

 

archel-4

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سارا

    مبارک باشه زیرسایتون بزرگ بشه ان شاالله