شمانیوز
شما نیوز

منوچهر هادی و همسرش در جشن تولد لاکچری بازیگر سریال دل + تصاویر

در این تصاویر جشن تولد علی سخنگو را با حضور منوچهر هادی و یکتا ناصر مشاهده می کنید.

منوچهر هادی و همسرش در جشن تولد لاکچری بازیگر سریال دل + تصاویر

علی سخنگو بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان است که چند سالی است فعالیت زیادی دارد. او به واسطه کارهای منوچهر هادی دیده شد. سخنگو با سارا نجفی بازیگر ازدواج کرده است. او در صفحه شخصی اش تصاویری از جشن تولدش با حضور منوچهر هادی و یکتا ناصر منتشر کرد. در ادامه در شمانیوز می خواهیم تصاویر جشن تولد علی سخنگو را با هم ببینیم.

 

علی سخنگو با انتشار تصاویر زیر نوشت:

دوستانی داریم به زلالی آب ممنون که خاطره‌ای ساختید لذت بخش و ثبت شد در این روزهای پر هیاهو.

 

122222

لوگو کانال

 

منوچهر هادی نیز با انتشار عکسی از علی سخنگو نوشت:

علی جون تولدت مبارک. دوستی و همکاری ما هم ده ساله شد. خوش قلبی و همراه بودنت در همه شرایط رفاقتمان را ماندگار کرد. بهترینها برای تو.

 

25

 

مختصری از بیوگرافی علی سخنگو:

علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ است. او مدرک لیسانس کارگردانی دارد. علی سخنگو بازیگر تئاتر ، تلویزیون ، سینما است. علی سخنگو، بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و از کارهای او می‌توان به نمایش «بیگانه» ساخته مسعود دلخواه اشاره کرد.

 

او با اصرار منوچهر هادی، کلاس ‌های بازیگری را گذراند و در سریال تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ در نقش پارسا بازی کرد. دیگر سریال هایی که علی سخنگو در آن‌ها حضور داشته «دل» و «پاهای بی قرار» هستند. او همچنین در فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «آینه بغل» نیز بازی کرده است.

 او علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت داشته است. علی سخنگو در سریال‎های «عاشقانه» ، «دل» و فیلم‎های «کارگر ساده نیازمندیم» ، «رحمان ۱۴۰۰» دستیار اول کارگردان بوده است. علی سخنگو و سارا نجفی در ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند.

آن‌ها از دوستان نزدیک یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی هستند. علی سخنگو و همسرش سارا نجفی در سال ۸۸ در موسسه استاد حمید سمندریان با یکدیگر هم‌دوره بودند و از آن‌جا با یکدیگر آشنا شدند.

 

23

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied