شمانیوز
شما نیوز

با این روش ها جوان سازی و پاکسازی پوست صورتتان صد در صد است

زیبا سازی و همین طور پاکسازی صورت برای هر خانومی لازم است زیرا با پوست جوان میتوان جوانی را باز گرداند در ادامه با ایده های مناسب برای جوانسازی و پاکسازی پوست صورت در سایت شمانیوز آشنا شوید.

 با این روش ها جوان سازی و پاکسازی پوست صورتتان صد در صد است

همه افراد به خصوص خانم ها به دنبال داشتن صورتی شفاف و زیبا هستند که برای رسیدن به هدف خود حاضرند هرکای کنند. خیلی از افراد در بزرگسالی که به دنبال جوان‌سازی پوست هستند اما در میان روش‌های گوناگون و تبلیغات مختلف، سرگردان می‌شوند. متاسفانه برخی افراد و موسسه‌های خدمات بهداشتی با انجام تبلیغات کاذب جوان سازی مردم را فریب داده و ضمن انجام اقدامات غیرتخصصی زمینه ابتلا را به بیماری و مشکلات دیگر برای عدم جوان سازی فراهم می کنند.

چه روش‌هایی برای جوان‌سازی صورت و چشم‌ها وجود دارد؟

برای این منظور دو روش کلی داریم: یکی جراحی و دیگر غیرجراحی. در روش غیرجراحی این کار برعهده پمادها و کرم‌های تقویتی حاوی پروتئین‌های مورد نیاز پوست قرار می‌گیرد. در عین حال فرد باید به مقدار کافی از پروتئین‌ها و ویتامین‌های طبیعی استفاده کند تا تاثیرگذاری اقدامات انجام شده در زمان کوتاه‌تری مشاهده شود.در روش جراحی اما تزریق بوتولونیوم توکسین A، فیلرها و تکنیک آندوسکوپی رایج است اما نکته‌ای که نباید فراموش شود، این است که چنین جراحی‌ها یا تجویز داروها فقط باید توسط افراد متخصص و دارای صلاحیت انجام پذیرد.

آیا می‌توان از چربی طبیعی بدن برای چنین جراحی‌هایی نیز استفاده کرد؟

بله. در مورد فیلرها با تشخیص پزشک متخصص می‌توان از چربی طبیعی ناحیه شکم و داخل ران استفاده کرده و با انجام تغییراتی دوباره آنها را به ناحیه مورد نظر تزریق کرد. این کار نوعی پیوند طبیعی چربی است و نتایج خوبی هم دارد، هر چند که با محدودیت‌هایی مواجه است زیرا یک فرآیند جراحی محسوب شده و باید در اتاق عمل و با شرایط خاص انجام شود.

چه سنی برای انجام روش‌های جراحی جوان‌سازی مناسب است؟

سن بالای 18 سال مناسب است. البته در پاره‌ای موارد برای درمان انحراف چشم کودکان از این روش استفاده می‌شود که صرفا جنبه طبی دارد و نه زیبایی. زمان چنین جراحی‌هایی را چشم پزشک تعیین می‌کند.

ممکن است در به‌کارگیری این روش، فردی با محدودیت مواجه باشد؟

بله؛ در مورد خانم‌های باردار یا شیرده، اگرچه تاکنون عارضه ای گزارش نشده، روش اعمال جراحی توصیه نمی‌شود.

اثر هر کدام از داروهای به‌کارگرفته شده چقدر است؟

برای بوتولونیوم توکسین A ماندگاری دارو حدود3 ماه و در مورد فیلرها حدود 6 ماه است و پس از آن دوباره باید روش مورد نظر تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

چه عواملی به پوست صورت و چشم‌ها آسیب می‌رساند؟

 نور خورشید، رژیم های غذایی نامتعادل و سیگار از آن جمله‌اند. استفاده از عینک آفتابی و کرم‌های دور چشمی برای حفظ رطوبت دور چشم، بسیار مناسب است و به شادابی پوست کمک می‌کنند.

 

منبع: تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied