شمانیوز
شما نیوز

استایل جدید مریم مومن بعد از مصاحبه جنجالی با مجری + عکس

تصویری از تیپ جدید مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت و شروع فعالیت هنری ایشان را در شمانیوز ببینید...

استایل جدید مریم مومن بعد از مصاحبه جنجالی با مجری + عکس

مریم مومن بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. خانم بازیگر دانشجوی رشته بازیگری است. مریم مومن برای اولین بار بازیگری را بصورت حرفه ای با نقش آفرینی در سریال بانوی عمارت تجربه کرد و شناخته شد. به تازگی تصویری از تیپ جدید مریم مومن بعد مصاحبه جنجالی با مجری در اینستاگرام منتشر شده است. برای مشاهده این عکس در شمانیوز همراه ما باشید.


archel-2-600x311

 

زندگینامه مریم مومن:

نام: مریم

نام خانوادگی: مومن

تاریخ تولد: 1377/5/6

محل تولد: مشکین شهر اردبیل

حوزه فعالیت: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

تحصیلات:  رشته بازیگری

همسر: مجرد

 

 

مریم مومن متولد ششم مردادماه  ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل می باشد و اصالتا ترک می باشد. دوران کودکی اش را هم در همین شهر سپری کرده و تک فرزند خانواده می باشد، وی در رشته بازیگری تحصیل می کند و دانشجو است.

 

5bfe845f778a9_2018-11-28_15-34

 

اصالت و عشق بازیگری

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگوش و زرنگ بوده است.

 

 

پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار می کردم و زمانی که بیرون می رفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری می رفتم تا اینکه از طریق یکی از دوستان خوبم به بازی در سریال بانوی عمارت دعوت شدم.

 

1546404765_momen-6

 

شروع فعالیت بازیگری

مریم مومن فعالیت بازیگری خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. تئاترهایی که در آن بازی کرده، بیشتر اتود و تمرین بودند و می‌ توان که حضور جدی در تئاتر نداشته است. مریم مومن بازیگری حرفه‌ ای را در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» تجربه کرد، سریالی که چهره‌ ی او را به مردم معرفی کرد و باعث شد تا در میان مردم شناخته شود.

وی درباره ورودش به حیطه بازیگری نیز بیان کرده است: از کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت و به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سالها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌های بسیاری کردم.

 

بانوی+عمارت

 

بازیگری و هیجان

هیجانی که در بازیگری وجود دارد یکی از دلایلی است که مرا به سمت بازیگری سوق داد. چرا که عاشق هیجان هستم و این در نقش فخری به شدت موج می‌ زد. اینکه شما می‌ توانی با بازیگری زندگی‌ های مختلفی را تجربه کنی برایم بسیار مهم بود.

 

عکس-بازیگر-نقش-فخری-در-سریال-بانوی-عمارت5

 

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

مریم مومن که بعد از ایفای نقش «فخرالزمان» در سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید، در این دو سال در سریال و فیلم شاخصی حاضر نشده است و سریال «سرزده» اولین حضور جدی او بعد از به شهرت رسیدن است. او در این سریال ایفاگر نقش پریناز می باشد.

مریم مومن در سریال سرزده در کنار هنرمندانی همچون علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی و… بازی کرده است.

داستان  سریال سرزده در اصل ارتباط و تقابل بین دو شخصیت مثبت و منفی را نشان می دهد. رضا و اصلان از کودکی در یک محله و با هم بزرگ شدند و از همان سن به ورزش کشتی مشغول بودند. در خراسان جنوبی ورزش چوخه یکی از انواع کشتی ها است و ورزشی پهلوانی است. در ادامه رضا این روزها پلیس موفقی شده و اصلان نقطه مقابل او دزدی می کند و به عبارتی شخصیتی منفی دارد، مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • الی

    خیلی خوبه

  • ناشناس

    عاشق مریم مومن

  • زهرا

    بازیگر عالی‌

  • استقلال

    عالیه

  • سارینا

    بازیگر عالی

  • رز

    بازیگری عالی

  • نیلو

    عالی

  • آرزو

    بازیگری ات عالی است
    اما خوشگل هم هستی

  • ناشناس

    بازیگری فق العاده عاااااااا
    الی

  • همتا

    عشق فقط مریم مومن

  • یگانه

    خیلی عالی هستی❤