شمانیوز
شما نیوز

لباس گران قیمت دختر رئیس جمهور جنجال آفرین شد + عکس

تصویری از لباس گران قیمت و سه هزار پوندی ایوانکا ترامپ در مناظره را در شمانیوز ببینید.

لباس گران قیمت دختر رئیس جمهور جنجال آفرین شد + عکس

ایوانکا ترامپ تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی با جرد کوشنر در سال ۲۰۰۹ ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج سه فرزند است. او در دولت پدرش به عنوان دستیار ویژه رئیس ‌جمهور مشغول به کار است. در دور جدید انتخابات رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ به همراه خانواده اش در مناظره حاضر شد. لباس گران قیمت و سه هزار پوندی ایوانکا در این مناظره جنجالی شد.

روزنامه دیلی اکسپرس نیز به هزینه سرسام آوری که دختر رئیس جمهور آمریکا برای جلب توجه در مناظره متحمل شده اشاره نموده و گزارش داده که ایوانکا فقط برای لباس خود در این مناظره سه هزار پوند پرداخت کرده است.

 

 

1

 

۱- دوران نوجوانی ایوانکا

ایوانکا روز به روز شباهت بیشتری به پدرش پیدا می کرد و در سن ۱۵ سالگی وارد مدرسه ای شبانه روزی به نام «چوت روزماری هال» در والینگفورد ایالت کنتیکت شد. وی از این مدرسه ی شبانه روزی به عنوان «زندان» یاد کرده و به دوستانش که در نیویورک زندگی شادی داشتند حسادت می کرد.

 

 

۲- تصویر ایوانکا بر روی مجله ی سونتین (Seventeen)

در سن ۱۵ سالگی عکس ایوانکا بر روی جلد مجله ی سونتین به چاپ رسید و پس از آن به کار مدلینگ و تبلیغات در شرکت های فعال در حوزه ی مد مانند تامی هیلفیگر و ساسون جینز پرداخت. وی به سرعت در این زمینه پبشرفت کرده و خیلی زود به عنوان مدل در شرکت های معروفتری مانند ورساچی و تیری ماگلر مشغول به کار شد. در همان دوران تصاویری از وی بر روی مجلاتی مانند فوربس ، گلف مگزین، اَونیوو، اِلی و هارپرز بازار نقش بسته بود.

 

1

 

۳-جارد کوشنر مرد رویاهای ایوانکا

جارد کوشنر، شوهر ایوانکا ترامپ، از نظر ایوانکا شباهت بسیاری به پدرش داشت. او نیز یک کارآفرین موفق بوده و از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده بود. جارد فرزند یکی از غول های املاک ایالت نیوجرسی به نام چارلز کوشنر بوده و پدر او نیز همانند دونالد ترامپ از همان دوران نوجوانی پسرش را با دنیای تجارت آشنا کرده و حتی هنگامی که وی مشغول تحصیل در دانشگاه هاروارد بود نیز اسناد مالی شرکت های خود را برای وی می فرستاد تا به آن ها رسیدگی کند. امروزه جارد کوشنر خود در حوزه ی املاک فعالیت چشمگیری داشته و مالک روزنامه ی «نیویورک آبزرور» (New York Observer) است.

 

2

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied