شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی مجری محبوب عصرجدید ازدواج کرد؟ + عکس

ازدواج احسان علیخانی مجری سرشناس سینما و تلویزیون از صبح امروز به یکی از سوژه های جنجالی رسانه ها و کاربران فضای مجازی بدل شده است.

احسان علیخانی مجری محبوب عصرجدید ازدواج کرد؟ + عکس

دقایقی پیش انتشار تاریخ ازدواج احسان علیخانی در فضای مجازی جنجال به پا کرد. آیا ازدواج احسان علیخانی  واقعیت دارد؟ 

 

 
احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است.
 

 

 

بیوگرافی احسان علیخانی

  • نام :احسان

  • نام خانوادگی :علیخانی

  • تاریخ تولد :1361/8/15

  • محل تولد :تهران

  • محل سکونت :تهران خیابان هروی

  • تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

  • تاهل :مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

 

16ddCaidr6Zg

 

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

 

CbbM1Qgd626e

 

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.  

 

El7S3GkNBRd3

 

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

 

hNiIdkgXiUmM

 

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

 

wXPrFhp1F8TN

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سرهنگ

    مبارک باشه انشالله 🌹🌹🌹🌹🌹