شمانیوز
شما نیوز

عکس های خصوصی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده + عکس

عروسی و ازدواج جان سینا John Cena و شهرزاد شریعت زاده Shahrzad Shariatzadeh این روزها سوژه داغ رسانه ها شدند.

عکس های خصوصی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده + عکس

روزهای گذشته خبری در اکثر رسانه های خبر و سرگرمی مبنی بر ازدواج کشتی کج باز سابق جان سینا و شهرزاد شریعت زاده منتشر شد. این خبر علاوه بر آمریکا در ایران به علت ایرانی بودن همسر جان سینا بازتاب زیادی داشته است.

 

1467195_10152483746368087_6248781015790742663_n

 

جان سینا: من نمی توانستم چشم از او بردارم!

ازدواج جان سینا و دوست دختر ایرانی اش به بحث داغ کاربران مجازی تبدیل شده است، در همین رابطه سینا به تازگی با مجله لایف اند استایل مصاحبه ای کرده که در آن گفته است: او به دنبال پول نیست، مانند دیگران نیست و من او را به خاطر کسی که هست دوست دارم. شِی (شهرزاد) همه آن چیزی که من می خواهم است، او زیبا، باهوش، مهربان، مستقل و اصیل است. من نمی توانم لحظه ای از او چشم بردارم.

 

 

عروسی سینا و شریعت زاده در یک مهمانی خصوصی

بنا به گفته رسانه ها جان سینا که 43 سال سن دارد و شهرزاد شریعت زاده 31 ساله دو سالی است با یک دیگر دوست هستند، در روز دوشنبه 15 اکتبر 2020 (21 مهر ماه 99) این هفته در یک مهمانی خصوصی در شهر تامپا فلوریدا مراسم عروسی خود را جشن گرفته اند. گفته شده احتمالا به علت همه گیری ویروس کرونا یا دلایل شخصی تنها خانواده درجه یک، افراد نزدیک و همچنین برخی از دوستان جان سینا در مسابقات کشتی کچ در این مراسم حضور داشته اند.

 

archel-2-600x311

 

 

آشنایی جان سینا و شهرزاد شریعت زاده

این زوج دوست داشتنی برای اولین بار در رستورانی در شهر ونکوور محل زندگی خانم شریعت زاده دیده شدند. به گفته رسانه ها جان سینا به علت بازی در فیلم Playing With Fire که در کانادا فیلمبرداری شده بود در این شهر حضور داشت.

 

 

جان سینا کیست؟

جان سینا متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ کشتی‌گیر حرفه ای، بازیگر و رپر آمریکایی و مجری تلویزیون است. او با کمپانی WWE قراردادی نیمه وقت دارد و اکنون بیشتر به بازیگری مشغول است و به صورت پاره وقت کشتی می‌گیرد.

 

archel-1-600x593

 

 

ازدواج جان سینا و نیکی بلا

جان سینا با نیکی بلا که او نیز یک کشتی کج باز است ازدواج کرده بود. نیکی بلا و جان سینا یکی از معروف‌ترین زوج‌های آمریکا بودند و هواداران یک ترکیب اسمی برای آنها درست کردند و آنها را نینا معرفی می کردند!

جان سینا پس از ۵ سال رابطه با نیکی بلا در ۲ آوریل ۲۰۱۷ در رویداد رسلمنیا ۳۳ از نیکی بلا خواستگاری کرد، جان و نیکی در آوریل ۲۰۱۸ به رابطه خودشان پایان دادند، آن‌ها فقط چند هفته قبل عروسی خودشان جدا شدند که قرار بود در تاریخ ۵ می ۲۰۱۸ ازدواج کنند، دلیل جدایی نیکی و سینا طبق برنامه ریالیتی شو توتال بلاز این بود که نیکی نمی‌دانست این ازدواج کار درستی است یا نه و از عروسی زده شد./ویکی پدیا

درست چند ماه بعد جان سینا با شهرزاد شریعت زاده وارد رابطه شد.

 

archel-4

 

جان سینا نمی تواند و نمی خواهد که پدر شود!

جان سینا بارها گفت او دوست ندارد پدر شود چون که او همیشه مشغول به کار و بازیگری است و او نمی‌خواهد پدری غایب برای بچه خود باشد و بزرگ شدن بچه اش را نمی‌خواهد از دست بدهد. همچنین سینا تحت عمل جراحی وازکتومی قرار گرفته و نمی‌تواند پدر شود و برای پدر شدن باید عمل انجام دهد.

 

archel-3-600x273

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    جان سینا عالیه