شمانیوز
شما نیوز

بوسه عاشقانه مانی رهنما بر پیشانی صبا راد + عکس

کنسرت مشترک مانی رهنما و صبا راد برگزار شد و بوسه ای که “مانی رهنما” بر پیشانی همسرش صبا راد به منظور قدردانی از او زد سوژه بسیاری از کاربران شد.

بوسه عاشقانه مانی رهنما بر پیشانی صبا راد + عکس

مانی رهنما خواننده جوان و سرشناس موسیقی پاپ کشورمان جدیدترین کنسرتش را با دکلمه خوانی همسرش صبا راد برگزار کرد و با کاری که برای قدردانی از همسرش انجام داد سوژه بسیاری از رسانه ها شد.

کنسرت مانی رهنما خواننده کشورمان شب گذشته برگزار شد. صبا راد همسر مانی راهنما و مجری تلویزیون کشورمان نیز به دکلمه کردن برخی قطعات پرداخت. این خواننده 46 ساله در بخشی از کنسرت به قدردانی از صبا راد پرداخت و پیشانی وی را بوسید.

 

;v_kh

11 - Copy

 

 

وقتی مانی رهنما روی صحنه پیشانی همسرش را بوسید

سالن همایش ایرانیان چهارم اسفند ماه، میزبان کنسرت مانی رهنما و ارکستر بیست نفره وی شد.

کنسرت مانی رهنما با چهل دقیقه تاخیر چهارم اسفندماه با اجرای دکلمه ای از صبا راد و قطعه ی چه سلامی -سروده افشین مقدم، توسط مانی رهنما با همراهی ارکستری متشکل از سازهای زهی و کلاسیک آغاز شد.

مانی رهنما در ادامه قسمتی از دکلمه ی سنگ قبر را اجرا کرد:ماندیم درون خانه خویش، در حسرت عاشقانه خویش، ماندیم که مانده باشیم با چنگ به هر بهانه خویش

سپس قطعات قسمت نشد با ملودی امین قباد، خیابون و با خودم میرقصم اجرا شدند.

نورپردازی نامناسب و عدم قرار گیری پوپیتر روی سن در سالن از مواردی بود که مانی رهنما نسبت به آن در ابتدای اجرا اعتراض کرد

در ادامه قطعه خونه با هماهنگی بی نظیر گروه زهی ویولن و فلوت توسط سروش عمومی هیجان حضار را برانگیخت. مانی رهنما پس از معرفی نوازندگان ویولن سل شامل:نگار نوراد و پروشات زند- ویولن شامل:یگانه حسینی، محمود عربانی، تینا جامه گرمی، سانوا عندلیبی، امین عطایی، آرش جامه و رایین نورایی از حضار خواست تا با تشویق خود اعضای سازهای زهی ویولن را برای خروج از سن همراهی کنند و به اجرای قطعات نوستالژیک مرسدس با یاد بابک بیات، بیراهه، یه پیانو یه گل سرخ و زندگی مسخره پرداخت.

در قسمت بعدی اجرا با دعوت مانی رهنما، صبا راد دوباره به صحنه آمد و مشترکا به اجرای قطعه ای عاشقانه به نوازندگی پیانو توسط مانی رهنما پرداختند.

قطعه سپیدار سروده سجاد ایران نژاد از آلبوم رقص با خودم با تنظیم فرزین قره گوزلو و ملودی مانی رهنما، بد آوردم سروده زهرا عاملی با تنظیم نیکان و هفت سین قطعات بعدی این کنسرت بودند.

در ادامه مانی رهنما از حضار خواست به احترام از دست رفتگان اتفاقات اخیر سال 96 یک دقیقه سکوت کنند و سپس به اجرای نیلوفر تنها پرداخت.

قطعه پرنده و عاشقانه با درخواست زیاد حضار اجرا و با اجرای قطعه تحملم کن و در آخر قطعه بی سرانجام، کنسرت به پایان رسید.

سروش عمومی -فلوت، کسری سبکتکین و رضا لمعانی و بهنام رهنما -گیتار الکتریک، علیرضا میرآقا –پرکاشن و سهراب رمضان زاده –درامز از دیگر اعضای گروه مانی رهنما در این اجرا بودند.

کنسرت بزرگ مانی رهنما برگزار شد

پارسا رهنما فرزند مانی رهنما نیز در سالن حضور داشت و مانی رهنما از تشکیل گروه بوم توسط پارسا رهنما به ترانه سرایی حسین آشفته خبر داد.

امین قباد، هومن نامداری، نصرالله مدقالچی، زانیار خسروی، آزاده نامداری، نیما مسیحا، مجید واشقانی و معصومه کریمی، شهرزاد کمال زاده، پرستو صالحی، سیروس الوند، محمد علی بهمنی، اشکان یوسف پور، محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی، ارسیا صنعتی، کیانا یازرلو و محمدرضا عقیلی مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied