شمانیوز
شما نیوز

تتوی سحر قریشی روی پایش جنجال ساز شد + عکس

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی آذر سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است.

تتوی سحر قریشی روی پایش جنجال ساز شد + عکس

سحر قریشی با انتشار این عکس نوشت: در زندگی گاهی اوقات برای اینکه به موفقیت برسی باید چیزی را از دست بدهی؛ پس برنده ها قمار بازانی حرفه ای هستند. سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد.  سحر قریشی  در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

 

خالکوبی سحر قریشی

 

دسته ای از مردم برای لایک گرفتن این حواشی را در فضای مجازی منتشر می کنند و ما را دچار بحران می کنند. اخیرا حرفی در مورد من گفته اند که اصلا در مرام سحر قریشی نیست. من اهل ضعیف کشی نیستم.

 

هرچه معروف می شوی محدودتر می شوی و دشمنانت بیشتر می شود. من اخیرا خیلی مراعات نکردم و قرنطینه بر من فشار آورد و باعث شد خیلی هوشمندانه رفتار نکنم و حواشی برای من به وجود آورد. من کیسه بوکس سینما شده ام.

 

بیوگرافی سحر قریشی:

سحرقریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. سحرقریشی تنها یک برادر دارد و طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، که طلاق گرفتند ورابطه اش با امید علومی و فوتبالیست معروف جنجالی شد. سحرقریشی بازیگر پرحاشیه  با بازی در فیلم لج و لجبازی با پیشنهاد سارا خوئینی ها   وارد عرصه بازیگری شد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. سحرقریشی در جدید ترین تصویری که از او در باشگاه بدنسازی منتشر شده جنجالی شد:

 

نام:سحر

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:1366/10/6

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت:از سال 1388 تاکنون

 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است، سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد، سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سارا

    خیلی قشنگه

  • ناشناس

    خانم سحر قریشی دمت گرم حرف نداری ، انصافا بازیگر درجه یکی هستی کور بشه چشم حسودات

  • صباخسروی

    عالیه

  • کاوه

    لباس انتخاب عالی خیلی لاتیه