شمانیوز
شما نیوز

محسن یگانه از ایران رفت + عکس

تصویر محسن یگانه و دخترش را در ادامه میبینیم.خبر مهاجرت وی مدتی است که در فضای مجازی به اشتراک در امده.لازم به ذکر است که این شایعه صحت ندارد.

محسن یگانه از ایران رفت + عکس

تصویر محسن یگانه و دخترش را در ادامه میبینیم.خبر مهاجرت محسن یگانه مدتی است که در فضای مجازی به اشتراک در امده.لازم به ذکر است که این شایعه صحت ندارد.

 

12379681_927

 

بیوگرافی محسن یگانه:

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ می‌باشد. تاریخ تولد محسن یگانه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبدکاووس است. تحصیلات محسن یگانه دانشجوی انصرافی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد. اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

محسن یگانه فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند. او فرزند یکی از شهدای جنگ ایران و عراق، محمدرضا یگانه است و مادرش استاد دانشگاه است. آنچه یگانه را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند توانایی او در ترانه‌سرایی و آهنگسازی می‌باشد. محسن یگانه اولین آلبوم خود را که سال کبیسه نام داشت در سال ۱۳۸۵ به صورت زیر زمینی منتشر نمود که از هما ابتدا با استقبال فراوانی مواجه شد و همگی او را شناختند و حال به یکی از بهترین خوانندگان کشور تبدیل گردیده است.

 

257742_732

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    واقعا یکی از بهترین های کشوره