شمانیوز
شما نیوز

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت:

توسعه محدوده طرح ترافیک نداریم/نصب دوربین در محدوده زوج و فرد

شما نیوز: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه توسعه محدوده طرح ترافیک نداریم، گفت: دوربین‌های مکانیزه در محدوده زوج و فرد نصب می‌کنیم.  

در حالی که برخی از رسانه‌ها به اشتباه طی دو روز گذشته خبری مبنی بر ادغام طرح ترافیک با محدوده زوج و فرد را منعکس کرده‌اند سرهنگ جمال بذرافشان در از عدم ادغام محدوده زوج و فرد با رینگ طرح ترافیک خبر داد.

وی گفت: طرح ترافیک در سال جاری افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه امسال در جهت بهره‌گیری از فن‌اوری IT محدوده زوج و فرد مکانیزه خواهد شد.

این فرمانده ارشد انتظامی اظهار داشت: نصب دوربین‌ها با هماهنگی شهرداری صورت خواهد گرفت این در شرایطی است که هم محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد در سطح شهر تهران وجود خواهد داشت.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: این دو محدوده با یکدیگر ادغام نخواهند شد و دو رینگ در حالت ثابت خود باقی خواهند ماند.

بذرافشان ادامه داد:‌مردم دغدغه ادغام این دو محدوده را با هم نداشته باشند ولی کنترل‌ها از این به بعد به صورت مکانیزه صورت خواهد گرفت به نحوی که اگر خودرویی پلاکش با روز همخوانی نداشته باشد تخلف محسوب و پلاک آن ثبت خواهد شد.

وی بیان داشت: دوربین‌های نصب شده کار ماموران ما را انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied