شمانیوز
شما نیوز

با این دمنوش سبز رنگ مشکلات پوستتان را برطرف کنید

به تازگی یک متخصص پوست و محصولات آرایشی مقاله‌ای منتشر کرده و در آن به تاثیر این چای بر روی سلامت پوست و زیبایی پرداخته است.

با این دمنوش سبز رنگ مشکلات پوستتان را برطرف کنید

به تازگی یک متخصص پوست و محصولات آرایشی مقاله‌ای منتشر کرده و در آن به تاثیر این چای بر روی سلامت پوست و زیبایی پرداخته است.چای سبز نوشیدنی بسیار سالم است که خواص آن بر روی سلامت بدن اثبات شده و هر روز طرفداران تازه‌ای پیدا می‌کند. اما به تازگی یک متخصص پوست و محصولات آرایشی مقاله‌ای منتشر کرده و در آن به تاثیر این چای بر روی سلامت پوست و زیبایی پرداخته است.هیروکو تابوچی بر مواد طبیعی موجود در چای سبز اشاره کرده و نوشته است: چای سبز حاوی مواد شیمیایی به نام پلی‌فِنِلز و دارای آنتی‌اکسیدانی است. این آنتی‌اکسیدان‌ها آسیب‌های وارد شده به پوست را تسکین داده و ترمیم می‌کنند.

این متخصص زیبایی توصیه کرده است هر روز صبح مقداری چای سبز را دم کرده و بعد از خنک شدن با پنبه به پوست خود بمالید. بعد از استفاده از این تونر طبیعی و کرم مرطوب کننده، تمام روز پوستی مرطوب و لطیف خواهید داشت. لازم نیست این تونر رقیق مدت زیادی رو پوست شما بماند، چون مواد مفید این ترکیب در معرض هوا از بین رفته و خاصیت خود را از دست می‌دهند.یکی دیگر از توصیه‌ها برای استفاده از چای سبز، استفاده شبانه برای آرامش و خنک شدن پلک‌هاست. ۲عدد چای کیسه‌ای را در آب ولرم فرو کنید و کمی بعد از خنک شدن، آن‌ها به مدت ۱۰ دقیقه روی پلک‌های خود قرار دهید. بعد از شستشو با کمی کرم مرطوب کننده مانع خشک کردن پوست پلک‌هایتان شوید.

منبع : تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied