شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تعطیلی یک هفته ای اصناف تهران اعلام شد

صحبت های قاسم نوده در رابطه با تعطیلی یک هفته ای بازار و اصناف تهران توضیحاتی داد.

جزئیات تعطیلی یک هفته ای اصناف تهران اعلام شد

با شیوع ویروس کرونا کشور ما از هر لحاظ در تنگنا قرار گرفته است و با وجود رعایت پرتکل بهداشتی و قرنطینه مردم بازهم این بیماری ریشه کن نشده است. و ما وارد فاز جدید کرونا شدیم و مسئولین سعی دارند با قرنطینه مردم وضعیت را به حد تعادل برسانند و بازهم با قرنطینه یک هفته ای بازار و بعضی از اصناف در تلاش برای نجات جان مردم کشورمان هستند. جزئیات قرنطینه بازار و شرایطی که دارد را در ادامه مطلب بخوانید:

 

قاسم نوده فراهانی در رابطه با تعطیلی بازار تهران گفت تعطیلی صنوف و گروه های شغلی 2.3.4  از شنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

شرایط تعطیلی یک هفته ای:

 فراهانی گفت:اصناف برای فعالیت آمادگی هر نوع پروتکل بهداشتی را دارند اما بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت بانک ها و سازمان امور مالیاتی با توجه به شرایط اقتصادی  اصلاً کارشناسی نمی باشد و این طرح بارها مورد اعتراض استاندار تهران و ستاد ملی کرونا قرار گرفته است.

 همچنین از سفرهای مختلف تهران درخواست داشت تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و به قانون اهمیت دهند چرا که در صورت مشاهده تخلف بنابر دستور قضایی واحدهای صنفی محل پلمپ می‌شود.

 رئیس اتاق اصناف تهران نیز در پیرامون محدودیت های کرونایی اظهار داشت که در شهر تهران گروه شغلی یک همچنان می توانند هفته آینده با رعایت و پروتکل بهداشتی فراهم فعالیت کند و گروه شغلی دو سه و چهار همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند.

 

منبع:ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    به من چه