شمانیوز
شما نیوز

والدین بی رحم جسد کودک کرونایی را در بیمارستان رها کردند

ابتلای یک نوزاد به کرونا باعث مرگش شد که البته وادینش جسد او را در بیمارستان رها کردند.

والدین بی رحم جسد کودک کرونایی را در بیمارستان رها کردند

کرونا طی یکسال گذشته جان انسان های بسیاری را گرفته است با شیوع کرونا در جهان همه چیز از روابط تا اقتصاد و بهداشت مردم نغییر کرده است.در این بین غم انگیزترین بخش بیماری کرونا گرفتن جان کودکان بی گناه است که بی رحمانه آنها را اسیر خود می کند.

 

در حادثه ای وحشتناک که یک زوج هندی پس از رها کردن جسد نوزاد مبتلا به کرونا خود در بیمارستان فرار کردند.این کودک در تاریخ سه می پس از مثبت شدن اطلاعات به کرونا در بیمارستان "جامو" و جانش را از دست داده است بنا به گفته مسئولان این بیمارستان این کودک که دو ماهه بود ساعت ۷ صبح روز یکشنبه توسط والدینش به بیمارستان منتقل شد.

 

فرار والدین بی مسئولیت

یکی از مسئولان این بیمارستان در این باره گفت: والدین این کودک بدون تحویل جنازه فرزند خود بیمارستان را ترک کردند کارمندان بیمارستان تلاش کردند تا والدین کودک را وادار به تحویل جنازه فرزند خود کنند اما بی نتیجه ماند دکتر داوس این سرپرست پزشکی بیمارستان جامو در این باره گفت این کودک از بیماری قلبی مادرزادی رنج می برد و در ساعت ۸ بعد از ظهر به دلیل ایست قلبی جانش را از دست داد. پس از ایست قلبی تست کرونا روی کودک انجام و نتیجه آن مثبت اعلام شد بلافاصله از والدین کودک خواستیم تا تست کرونا روی آنها انجام شود که آنها اقدام به فرار کردند گفتنی است بنا به گفته این مقام بیمارستان اکنون جنازه کودک در سردخانه بیمارستان نگهداری می شود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied