شمانیوز
شما نیوز

درگیری برسر عکس های حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی ادامه دارد + عکس

کانال‌ مجازی منتسب به سردار سلیمانی با اشاره به حذف تصاویر سردار دل‌ها از اینستاگرام، تصویری از عکس حذف نشده وی در صفحه بی‌بی‌سی منتشر کرد.

درگیری برسر عکس های حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی ادامه دارد + عکس

حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رابر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی و فرمانده پیشین سپاه قدس متولد شد حاج قاسم سلیمانی در دوران جنگ ایران و عراق فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸ کربلای ۴ و کربلای ۵ بود حاج قاسم سلیمانی در سال ۷۹ از سوی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۹۸ و پس از شهادتش به ترجه نظامی سپهبدی رسید.

 

ماجرای عکس های قاسم سلیمانی

از زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی تا کنون شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویر منتشر شده.عکس ایشان را در این فضا  به طور خودکار حذف می‌کند و حتی برخی از صفحه هایی که با این مضمون فعالیت دارند را مسدود می‌کند یکی از کانال های مجاز منتسب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به همین اتفاق موضوع جالب توجهی را مطرح کرده است و آن هم پاک نشدن پست هایی با تصاویر حاج قاسم در صفحه مجازی رسانه بی‌بی‌سی است .

این بدان معناست که اینستاگرام فقط پست های دوستداران حاج قاسم که قصد تقدیر از او یا زنده نگهداشتن یادش را دارند حذف می کند و اجازه انتشار به آنها نمی دهد.

 

13941980_853

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • م. ع

    درود بر حاج قاسم سلیمانی