شمانیوز
شما نیوز

تصویر دیده نشده از هدفون بی سیم شرکت سونی

اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی خبر از ساخت نسل جدید هدست تو گوشی سونی با کیفیت صدای Hi-Res می‌دهند.

تصویر دیده نشده از هدفون بی سیم شرکت سونی

شرکت سونی تولید کننده لوازم اصلی الکترونیکی مصرفی در ژاپن است. شرکت سونی در زمینه های مختلفی همچون فیلم موسیقی خدمات مالی و سرمایه گذاری های دیگر فعالیت دارد اولین محصول شرکت سونی یک پلوپز برقی است اگرچه این محصول فروش چندانی نداشت اما شرکت سونی که در آن هنگام نام داشت در تعمیر رادیو ها و تجهیزات الکتریکی دیگر به موفقیت هایی دست یافت.

 

به نقل ار جی اس ام آرنا، طی چند سال گذشته سونی یکی از بهترین هدفون‌های حذف نویز فعال در دنیا را تولید کرده است و اکنون یک سری تصاویر محصول واقعی برای هدفون‌ مدل WF-۱۰۰۰XM۴ به دست آمده است.

هدفون های XM۴‌ آینده در مقایسه با نمونه‌های قبلی خود طراحی جمع و جور و گردتری دارند و می‌توانیم قطعات لاستیکی و همچنین دهانه میکروفون‌ها را مشاهده کنیم. احتمالا این دستگاه سونی از پشتیبانی صوتی Hi-Res نیز برخوردار است. همچنین تصاویر کیف شارژ آن، نمایه‌ای باریک‌تر از قاب XM۳ را نشان می‌دهند. در پایین آن خروجی شارژ ۵ ولت / ۱۴۰ میلی آمپر نشان داده شده است که کمی بالاتر از درجه ۵ ولت / ۱۲۰ میلی آمپر مدل WF-۱۰۰۰XM۳ است و باید به سرعت شارژ سریعتر ختم شود.

 

13954042_644

 

تاریخ به بازار آمدن هدفون بی سیم جدید WF-۱۰۰۰XM۴ سونی 

همچنین یک تصویر جداگانه هم فاش شده که نشان می‌دهد XM۴‌ های جدید شارژ بی سیم را به ارمان می‌آورند. این تصویر از منوی تنظیمات گوشی Xperia ۱ III به دست آمده که جزئیات یک مورد شارژر یکسان را برای شارژ بی سیم نشان می‌دهد. در گواهینامه FCC همراه آن، تاریخ در دسترس بودن ۹ ژوئن ذکر شده است. این بدان معنی است که دستگاه جدید Sony WF-۱۰۰۰XM۴ باید بلافاصله پس از این تاریخ، به طور رسمی اعلام شود.

 

13954041_545

 

13954043_764

 

13954044_155

 

13954042_644 (1)

 

چندی پیش هم آمازون نسل دوم Echo Buds خود را راه اندازی کرد. این هدفون‌های گوشواره ای، بی سیم بوده و دارای قابلیت حذف نویز فعال صدا است. هدست بی سیم Echo Buds جدید آمازون، ۲۰٪ طراحی کوچکتری در مقایسه با مدل نسل قبلی خود دارد، در نتیجه ظریف‌ تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied