شمانیوز
شما نیوز

ادعای عجیب دونالد ترامپ در رابطه با واکسن کرونا

رئیس جمهوری سابق آمریکا توزیع سریع واکسن کرونا را از بزرگترین معجزه های اعصار بر شمرد.

ادعای عجیب دونالد ترامپ در رابطه با واکسن کرونا

ترامپ  در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش بخش کویینز در نیو یورک به دنیا آمد.ترامپ در سال ۱۹۷۷، با مانکن اهل جمهوری چک ایوانا ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد.او که نام ترامپ را بر روی محصولات فراوان و بر روی هتل‌ها و برج‌ها و کالا‌ها و املاک فراوان زده است؛ عملا صاحب برند گران قیمت ترامپ است. ترامپ در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ با کسب ۳۰۶ رأی الکتورال در برابر ۲۳۲ رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس جمهور میشود. تفاوت آرا در سطح کشور نزدیک ۳ میلیون رأی بود. پیروزی ترامپ یک پیروزی سیاسی بسیار خلاف انتظار دانسته شد.

دونالد ترامپ ساخت واکسن کرونا از جمله معجزات اعضا در دنیا برشمرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت خودش بابت خریداری واکسن و توزیع آن قدردانی و تشکر کرده است.

به نوشته پایگاه خبری هیل ترامپ توزیع واکسن کرونا را محصول توانمندی دولت خودش دانست و آن را یکی از بزرگترین معجزه های اعصاب خوانده است ترامپ با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد بدون کمک دولت برای خریداری و توزیع واکسن کوئید ۱۹ دولت آمریکا قادر به واکسینه کردن نیمی از جمعیت آمریکا نمی شد رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شده بدون اقدامات دولت با ساخت واکسن کرونا دست کم سه تا پنج سال زمان می‌برد اما این کار در زمان او نه ماه انجام شده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied