شمانیوز
شما نیوز

فیلم امین حیایی و گلزار

دستمزد میلیاردی امین حیایی و همسرش لو رفت + عکس

امین حیایی مصاحبه ای را انجام داده است که در آن از دستمزد داوران عصر جدید پرسیده شده است. در ادامه قیمتی از مصاحبه را می خوانید.

دستمزد میلیاردی امین حیایی و همسرش لو رفت + عکس

مه شوامین حیایی 2 بار ازدواج کرده است. امین حیایی دارای یک پسر است. همسر دوم امین حیایی نیلوفر خوش خلق نام دارد. امین حیایی و همسرش زندگی آرامی را در کنار هم دارند. عکسی از صمیمیت امین حیایی و همسرش را مشاهده کنید.

امین حیایی

امین حیایی هنرپیشه و خواننده ایرانی است. امین حیایی جزو محبوب ترین بازیگران مرد ایرانی محسوب می شود. امین حیایی اخیرا علاوه بر بازیگری جزو یکی از داروان برنامه استعدادیابی عصرجدید نیز بوده است. امین حیایی در زمینه خوانندگی نیز فعالیت های بسیاری دارد. فعالیت اینستاگرامی امین حیایی آن جنان گسترده نیست و در زمینه کاری فعالیت می کند. امین حیایی اخبرا با انتشار عکسی از خودش استایل جدیدش را رونمایی کرد.

امین حیایی مصاحبه ای را انجام داده است که در آن از دستمزد داوران عصر جدید پرسیده شده است.

بگویید که بعد از سال‌ها حضور سینمایی و دوری از تلویزیون، چطور در قامت داور یک مسابقه استعدادیابی به “عصر جدید” پیوستید و اصلاً احسان علیخانی درخواستش برای پذیرفتن داوری را با چه نکات یا پارامترهایی مطرح کرد؟

من قبل از اینکه وارد “عصر جدید” شوم پیشنهاد اجرا برای سه برنامه در  تلویزیون  داشتم اما علاقه‌ای نبود که بخواهم به آن‌ها جواب مثبت بدهم. از طرفی آنقدر مجریان توانمندی داریم که من فکر کردم اگر اجرای یکی از این برنامه‌ها را قبول کنم تا زمانی که بخواهم مجری خوبی شوم و توانمندی‌های یک مجری را به دست بیاورم، بخش زیادی از برنامه پیش رفته و من حتی اعتبار خودم را هم از دست داده‌ام. با این حال احسان علیخانی به من پیشنهاد داد که در نقش داور حضور پیدا کنم و این برایم جذاب بود.

چطور برای اجرا وسوسه نشدید؟

چون الان خیلی از بازیگرها دوست دارند اجرا را هم تجربه کنند.

اتفاقاً پیشنهادات خیلی خوبی هم مطرح شد و حتی وقتی رد کردم، می‌خواستند با مسائل مالی نظر من را جلب کنند. با این حال من دوست نداشتم اجرا کنم و حتی فکر می‌کردم ممکن است به اعتبارم لطمه بزند.

واقعاً اعتبار مساله اصلی‌تان بود؟

مسلماً. دوست نداشتم اعتباری را که در رشته کاری خودم به دست آورده بودم از دست بدهم. حتی خیلی‌ها شاید بگویند اگر موسیقی را ادامه می‌دادم نسبت به بازیگری موفق‌تر بودم، ولی من نمی‌خواهم فعالیتم در  موسیقی  هم در حدی باشد که بازیگری‌ام را تحت‌الشعاع قرار دهد. به ویژه که “اجرا” نیاز به اطلاعات عمومی در حوزه سیاست، فرهنگ و… دارد که من احساس می‌کردم چنین اشرافی ندارم.

من ترجیح می‌دهم نردبان کاری خودم را بالا بروم و داوری هم را به خاطر  عشق  به این بچه‌هایی که از سراسر کشور می‌آیند و دوست دارند دیده شوند قبول کردم که شاید  دستمزد  همین کار یک هشتم پولی هم که بابت اجرا در تلویزیون به من پیشنهاد شده بود نباشد.

شرط خاصی نداشتم دوست داشتم فرایند کار را بدانم و وقتی صحبت کردیم و دیدم احسان علیخانی با چه عشقی کار می‌کند و چقدر دغدغه و هیجان دارد، فهمیدم او پای کارش و بچه‌ها می‌ایستد پس می‌توان با او کار کرد.

پیش از این مطرح شده بود که دستمزد شما از باقی داوران بیشتر است؛ خودتان اطلاعی نسبت به باقی دستمزدها دارید؟

خیر، نه می‌دانم و نه می‌پرسم، چون دستمزد خصوصی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied