شمانیوز
شما نیوز

گریم جالب و مردانه نیوشا ضیغمی در یک فیلم سینمایی!

گریم مردانه نیوشا ضیغمی را در فیلم هشتگ مشاهده می کنید

گریم جالب و مردانه نیوشا ضیغمی در یک فیلم سینمایی!

به گزارش پایگاه خبری خوندنی: نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. نیوشا ضیغمی در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران لیسانس گرفت. محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و او در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود. نیوشا ضغمی درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت: وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

هشتگ فیلمی به کاگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی محصول سال 1395 است. چهره مردانه نیوشا ضیغمی با مدیریت گریم محسن ملکی در این فیلم حسابی در زمان خودش سر و صدا به پا کرد.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied