شمانیوز
شما نیوز

معمای قتل ۳ کودک خردسال در مشهد!

مرد ۳۵ ساله معتادی که به اتهام قتل ۳ کودک خردسال در مشهد بازداشت شده است به قتل فرزند معلولش اعتراف کرد اما مدعی شد فرزندان دوقلویش به مرگ طبیعی مرده‌اند!

معمای قتل ۳ کودک خردسال در مشهد!

به گزارش پایگاه خبری خوندنی: ماجرای این پرونده از چند روز قبل زمانی لو رفت که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی براساس سرنخ ها و برخی مدارک ادعایی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مرد شیشه‌ای یک پسر معلول و دختر و پسر دوقلویش را چند سال قبل به طور پنهانی به قتل رسانده و اکنون هیچکس از فرزندان گمشده او اطلاعی ندارد.

کارآگاهان با انجام تحقیقات به اسنادی دست یافتند که نشان می‌داد مرد ۳۵ ساله معتاد فرزندانی با مشخصات مذکور در کنار سه فرزند دیگرش داشته است اما اکنون اثری از آنها نیست.

با پیچیده‌ترشدن این معما تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد مرد ۳۵ ساله چند سال قبل از همسر معتادش در حالی جدا شده که او نیز به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته است. همچنین ادامه بررسی‌ها نشان داد دو دختر ۹ و ۱۲ ساله «الف» (مرد ۳۵ ساله) هم‌اکنون در کنار او زندگی می‌کنند و  پسر ۷ ساله‌اش نیز به دلیل بدسرپرستی و با دستور قضایی در بهزیستی به سر می‌برد.

وقتی اوضاع و احوال اجتماعی و محل سکونت این مرد معتاد در یکی از روستاهای اطراف مشهد مورد کنکاش‌های پلیسی قرار گرفت سرنخ‌هایی از ارتکاب جنایت به دست آمد و بدین ترتیب فرضیه‌های پلیسی درباره قتل ۳ کودک خردسال شکل گرفت و دستور بازداشت «الف» به اتهام قتل عمد صادر شد.

این مرد معتاد در همان بازجویی‌های اولیه به قتل  پسربچه معلولش اعتراف کرد و گفت: سال قبل او را خفه کردم و جسدش را در حالی که یک سال بیشتر نداشت شبانه به گورستان روستا بردم و از روزنه‌ای که بین دو قبر ایجاد شده بود به داخل گور انداختم و دفن کردم. از آن روز تاکنون هم موضوع را برای کسی بازگو نکرده بودم!

این متهم شیشه‌ای همچنین درباره مرگ ابهام‌آمیز پسر و دختر دوقلویش نیز گفت: من آنها را نکشتم! فرزندان دوقلویم هفت‌ماهه به دنیا آمدند و به همین دلیل پزشکان آنها را درون دستگاه گذاشتند ولی بعد هر دو فوت کردند. من هم که توان پرداخت هزینه‌های بیمارستان را نداشتم به ناچار جسد آنها را در بیمارستان رها کردم و دیگر به سراغشان نرفتم. به همین دلیل هم بیمارستان اجساد آنها را برای دفن فرستاده است.

در پی اعتراف این مرد شیشه‌ای به قتل پسر معلولش، بلافاصله گروه تخصصی کارآگاهان در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد، عازم روستای محل سکونت وی شدند و تحقیقات میدانی را برای کشف جسد این کودک بی‌گناه آغاز کردند. مرد معتاد محلی را در گورستان به کارآگاهان نشان داد و مدعی شد جسد پسر یک ساله‌اش را در آن مکان رها کرده است. پس از چند دقیقه جست‌وجو بقایایی از جسد یک کودک خردسال نمایان شد و بخشی از بقایای مذکور برای تعیین علت دقیق مرگ و سن و سال به پزشکی قانونی انتقال یافت.

نتیجه گزارش‌ها و معاینات پزشکان قانونی در حالی به حل این معمای پیچیده جنایی کمک خواهد کرد که تحقیقات برای شناسایی همسر این مرد معتاد نیز ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied