شمانیوز
شما نیوز

زوج معروف ایرانی به ماسک اعتقادی ندارند + تصاویر

رکنا: حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم درحالی دراوج کرونا و بدون پروتکل های بهداشتی به سفر رفته اند که بسیاری از مردم حدود سال است به خاطر کرونا به سفر نرفته اند.

زوج معروف ایرانی به ماسک اعتقادی ندارند + تصاویر

به گزارش رکنا ، حدیثه تهرانی چندی پیش با یکی از اهالی موسیقی ازدواج کرد. هر روز خبرهای جدیدی از بیماری کرونا و موج چهارم و پنجم این بیماری مهلک به گوش می رسد، در یک ماه گذشته افراد زیادی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. افرادی که از مردم کوچه و خیابان بودند و یا افراد مشهور و نام آشنایی مثل علی انصاریان و مهرداد میناوند.

این روزها رسانه ها مدام مردم را به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنند،در این میان افراد مشهور و به سلبریتی ها نقش مهمی در ایجاد فرهنگ و دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی دارند.

وقتی یکی از بازیگران خودش از ماسک استفاده می کند وقتی به مردم هم این موضوع را بگوید حرفش قابل قبولتر خواهد بود اما متاسفانه مشاهده می شود برخی از بازیگران بدون توجه به جایگاه ویژه تری که در میان مردم دارند در صفحات شخصی خود در فضای مجازی عکس هایی از سفررفتنشان و یا دورهمی های خود منتشر می کنند.

به طور مثال حدیثه تهرانی یکی از بازیگران مشهور کشور در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی از سفر رفتنشان به شمال منتشر کرده است. در این عکس حدیثه تهرانی و همسرش در کنار دریا ایستاده اند و در عکس بعدی دیده می شود که آنها به همراه دو نفر از دوستانشان درکنار همدیگر هستند آن هم بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied