شمانیوز
شما نیوز

متولدین هرماه دارای خصوصیاتی هستند | طالع بینی | خشم و عصبانیت

اخلاق های بد متولدین هر ماه

در این مطلب خصوصیات نفرت انگیز متولدین هر ماه معرفی شده؛ از خودشیفتگی مردادها گرفته تا عاطفه و احساس بیش از حد اسفندی ها.

اخلاق های بد متولدین هر ماه

55 آنلاین به نقل از وقت صبح، متولدین هرماه دارای خصوصیاتی هستند اعم از اخلاق های خوب و بد، از آنجا که هیچکس راغب به شنیدن خصوصیات بد نیست همه جا از خصوصیات خوب صحبت شده است.

فرقی ندارد که به طالع بینی اعتقاد داشته باشید یا خیر. در هر صورت چیزهای زیادی را در مورد ماه تولد خود شنیده اید که شاید گاهی اوقات شما را به فکر وا داشته باشد.

در این قسمت قصد داریم اطلاعات جالبی در مورد متولدین ماه ها در اختیارتان قرار دهیم و نفرت انگیزترین اخلاق متولدین ماه های مختلف را به شما معرفی کنیم.

فروردین:خشونت شوکه کننده

شما باید سعی کنید خشم و عصبانیت خود را کنترل کنید. گاهی اوقات آنقدر خشمگین می شوید که می خواهید فقط فوران کنید. انرژی شما صرف بروز دادن خشونت تان می شود و شبیه به یک بمب در حال انفجار می شوید و هرچقدر که سعی کنید بیشتر آن را پنهان کنید، وضعیت بدتری پیدا می کنید.

اردیبهشت:حس مالکیت

کسانی که در اطراف شما هستند، می دانند که شما روی چیز هایی که دوست دارید پافشاری می کنید. مادی گرایی یا احساساتی بودن بیش از حد باعث می شود که جلوی دیگران را بگیرید و هر چقدر بیشتر به آنها توجه کنید، بیشتر ناامید می شوید.

متاسفیم اما چیز هایی مثل خاطرات یا کسانی که دوستشان دارید، را نمی توانید آنها را برای خود کنید و به آن ها نمی رسید. در نتیجه احساس سرخوردگی خواهید داشت و حس مالکیت زیاد نسبت به چیزهای مختلف به شما آسیب وارد می کند.

خرداد: دروغگوی دو رو

دوستان تان می دانند که شما پشت سر آن ها صحبت می کنید. شما شخص بدی نیستید اما نمی توانید احساس منفی خود را در مورد دیگران پنهان کنید و آن را به زبان می آورید. متاسفانه خیلی زیاد حرف می زنید و نکات منفی شخصیت دیگران را نیز به زبان می آورید. هر چقدر هم که تلاش کنید، بازهم نمی توانید وفادار و صادق باشید و گاهی اوقات دروغگویی و دورویی به سراغ شما می آید.

تیر:تبرئه کردن خودتان از اشتباهات

برج سرطان یا ماه تیر افرادی را شامل می شود که احساس می کنند لایق بهترین ها هستند اما گاهی اوقات کمی زیر آبی می روند و می خواهند خودشان را تبرئه کنند و طاقت اشتباه را ندارند. این افراد بیش از حد به دنبال وابسته کردن دیگران به خودشان هستند و این که دیگران به آن ها نیاز داشته باشند، یک حس رضایت را در آن ها ایجاد می کند.

مرداد:هیولای خودشیفته

افراد ماه مرداد همیشه فکر می کنند بهترین هستند و بهتر از آن ها وجود ندارد. آن ها طاقت نمی اورند که در جمعی باشند و به دیگری توجه شود . این افراد بخشنده و سرگرم کننده هستند اما دوست دارند همیشه در کانون توجه قرار بگیرند و خود شیفتگی زیادی دارند.

مدام به دنبال این هستند که دیگران ویژگی های رفتاری خوبشان را بگویند. حتی اگر بمیرند، باز هم به این فکر می کنند که دیگران او را فرد جذابی می نامند یا خیر.

شهریور:کنترل گری بیش از حد

این افراد بیش از حد مراقب دیگران و شرایط موجود هستند. دوست دارند خیال شان راحت باشد که همه چیز عالی است و می خواهند کنترل همه چیز را در دست بگیرند. حتی اگر کسی از آن ها درخواست کمک نداشته باشد، در واقع آنها نیاز درونی به کنترل شرایط دارند و همین باعث می شود که دیگران را کلافه کنند.

مهر:همدلی بیش از حد با همه

همه ما احساس همدلی و صمیمیت را با بعضی از اطرافیانمان داریم اما افراد متولد مهر زمان زیادی را به دیگران اختصاص می دهند و سعی می کنند که با همه ارتباط صمیمی بگیرند و همین ممکن است شخصیت آن ها را پایین بیاورد.

آنها حتی با افراد شرور و منفی هم ارتباط نزدیک برقرار می کنند. آن ها مهربانی، دوستی و آرامش را در همدلی کردن با دیگران می دانند و همین باعث می شود که تحت تاثیر انرژی های منفی قرار بگیرند.

آبان:منفی بافی بیش از حد

این افراد معمولاً آرامش درونی ندارند و همه هیجانات خود را بیرون می ریزند و بیش از حد در مورد چیز های مختلف نگران می شوند. توجه آن ها بیشتر روی چیز های منفی مثل تراژدی ها و جنایت ها است و بیشتر در مورد چیزهای منفی صحبت می کنند.

آذر: توجه بیش از حد به برقراری ارتباط با دیگران

افراد متولد آذر همیشه دوستانی انگیزه بخش و رهبرانی بسیار عالی هستند. خوش بینی، ماجراجویی و تصویر سازی خوبی دارند و همیشه به دنبال راهکار هایی هستند که دایره دوستان خود را گسترده تر کنند اما مشکل آن ها اینجاست که بیش از حد به دنبال انسان های جدید هستند و تلاشی برای نگه داشتن افراد کنونی زندگی خود نمی کنند. حتی ممکن است شخصیت خود را تغییر دهند و افراد بیشتری را به خودشان جذب کنند و بیش از حد به کمیت فکر می کنند.

دی:بلندپروازی زیاد

افراد متولد دی بسیار مصمم و بلند پرواز هستند و دنیایی را متصور می شوند که در ذهن ما نمی گنجد. این افراد اشتباه نمی کنند اما گاهی اوقات بلندپروازی بیش از حد؛ آن ها را از واقعیت دور می کند. آن ها می خواهند سریع به همه چیز دست پیدا کنند و صبر و شکیبایی ندارند و در نتیجه انجام این کار، آنها را وارد مشکل خواهد کرد.

بهمن:تلاش برای درست کردن کل دنیا

این افراد مدام به فکر این هستند که چگونه دنیای اطرافشان را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنند. آن ها دوست دارند احساسات و افکار همه را تغییر دهند اما به تنهایی نمی توانند کاری را به انجام برسانند. این افراد استعداد ها و خلاقیت های بسیار زیادی دارند اما آن را صرف فکر کردن به چیز هایی می کنند که تحت کنترلشان نیست.

اسفند:عاطفه و احساس بیش از حد

افراد متولد اسفند با قلبشان زندگی می کنند و بیش از حد رومانتیک می شوند. بیش از حد برای دیگران فداکاری می کنند و به طور کل احساسات شان زندگی آن ها را پیش می برد. این احساسات همیشه هم شیرین و دوست داشتنی نیستند. گاهی به آن ها ضربه می زند و باعث می شود که از سمت دیگران هم صدمه ببینند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied