شمانیوز
شما نیوز

کریستیانو رونالدو

عکس خانوادگی جالب از رونالدو در شهر منچستر

کریستیانو رونالدو همراه با خانواده خود در شهر منچستر حضور دارد و تا برای شروعی دوباره در منچستریونایتد خود را آماده کند.

عکس خانوادگی  جالب از رونالدو در شهر منچستر

به گزارش شمانیوز: کریستیانو رونالدو که در این تابستان حواشی زیادی را سپری کرد و پس از شایعه حضور در تیم منچسترسیتی، ناگهان به باشگاه سابق خود منچستریونایتد منتقل شد پس از ترک اردوی تیم ملی پرتغال که درگیر بازی‌های انتخابی جام جهانی قطر است به شهر منچستر سفر کرد. کریستیانو ورنالدو خود را برای حضور مجدد در این تیم محیا کند.

کریستیانو رونالدو

یونایتد هفته پیش اعلام کرد که فوق ستاره 36 ساله برای بازگشت به اولدترافورد به توافق رسیده است. باشگاه لیگ برتری مبلغ 15 میلیون یورو به علاوه 8 میلیون یورو بند پاداش برای کاپیتان تیم ملی پرتغال پرداخت خواهد کرد که چند روز قبل آزمایشات پزشکی خود را در لیسبون پشت سر گذاشت.

رونالدو در فاصله سال‌های 2003 تا 2009 برای شیاطین سرخ به میدان رفت و موفق شد در 292 بازی 118 گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند، سه جام قهرمانی لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان، یک جام حذفی و دو جام اتحادیه را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

رونالدو درباره بازگشت به تیم سابقش گفت:« منچستریونایتد باشگاهی است که همیشه جایگاه خاصی در قلب من داشته و من از تمام پیام‌هایی که از زمان اعلام این خبر در روز جمعه دریافت کردم منقلب شده‌ام. نمی‌توانم برای بازی در اولدترافورد برابر ورزشگاه پر از هوادار و دیدن دوباره آنها صبر کنم. بی‌صبرانه منتظر اضافه شدن به تیم پس از دیدارهای ملی هستم و امیدوارم فصل بسیار موفقیت‌آمیزی را در پیش داشته باشیم.»

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، که پیش از این در طول دوران بازی خود در این تیم با او هم بازی بود گفت:« برای توصیف رونالدو کلمه کم می‌آورید. او نه تنها بازیکنی خارق العاده است، بلکه انسانی بزرگی هم به حساب می‌آید. توانایی بازی در این سطح برای مدتی طولانی نیازمند شخصیتی بسیار خاص است. من شک ندارم که او همچنان ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تجربیاتش برای بازیکنان جوان‌تر حاضر در تیم بسیار ضروری است.»

در حالیکه به نظر می رسد کریستیانو رونالدو با منچسترسیتی به توافق دست یافته است، تماس تلفنی این ستاره پرتغالی با سرالکس فرگوسن باعث تغییر تصمیم او و انتقال به تیم سابقش یونایتد شد. فرگوسن همیشه رابطه فوق العاده ای حتی بعد از انتقال رونالدو به رئال مادرید با او داشت و حالا رونالدو در مصاحبه ای با سایت رسمی منچستریونایتد در این رابطه و البته ملاقات دوباره با هواداران این باشگاه صحبت کرده است.

کریستیانو، چه احساسی داری که می توانی دوباره برای منچستریونایتد بازی کنی؟

خب، همانطور که می دانید من سابقه درخشانی در این باشگاه شگفت انگیز دارم. من در 18 سالگی به اینجا آمدم و البته حالا نیز بسیار خوشحالم که بعد از 12 سال به خانه برگشتم. بنابراین من واقعا از این تصمیم رضایت داشته و مشتاقانه منتظر شروع اولین بازی خود هستم.

سر الکس فرگوسن چه نقشی در بازگشت تو به باشگاه منچستریونایتد داشت؟

همانطور که همه می دانند از زمانی که من در 18 سالگی با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم، سر الکس فرگوسن کلید اصلی حضورم در این باشگاه بود. زمانی که در اسپورتینگ لیسبون بودم و در مقابل منچستر بازی کردیم را به یاد دارم. برای من، سر الکس فرگوسن مثل یک پدر در فوتبال است.

او خیلی به من کمک کرده، چیزهای زیادی به من آموخت و به نظر من فرگوسن نقش بزرگی در بازگشت من داشت. ما همیشه در ارتباط هستیم و او انسانی فوق العاده است. من واقعا فرگوسن را خیلی دوست دارم و او کلید اصلی امضای قرارداد دوباره من با منچستریونایتد بود.

این انتقال در این مقطع از زندگی به تو چه احساسی می دهد؟

"من فکر می کنم این بهترین تصمیمی است که گرفتم. من از یوونتوس راهی یونایتد شدم و این فصل جدیدی در دوران ورزشی من است. من بسیار خوشحالم و می خواهم دوباره تاریخ‌سازی کرده و سعی کنم به منچستریونایتد در دستیابی به نتایج درخشان کمک کنم تا بهترین عناوین را کسب کنیم.

آیا با اوله گونار سولسشر در مورد این انتقال و اهداف او در یونایتد صحبت کرده ای؟

بله، ما با هم چت کردیم، اما حالا من فرصت خواهم داشت تا با او حضوری صحبت کنم تا بدانم که سولسشر چه انتظاری دارد. همانطور که می دانید من دو یا سه سال در منچستریونایتد در کنار اوله بازی کرده و بنابراین رابطه خوبی با او دارم.

اما حالا من یک بازیکن هستم و او سرمربی. اما مهم نیست، زیرا رابطه من با سولسشر عالی است و همانطور که گفتم من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا به نتایج درخشانی دست یابد. سرمربی می تواند در تمامی موارد روی من حساب کند و من برای همه چیز در دسترس هستم.

در نهایت پیام شما برای هواداران یونایتد که همیشه نام تو را صدا می زدند چیست؟

هواداران مهم ترین مسئله فوتبال هستند. در حال حاضر استادیوم ها پر از هواداران شده و تفاوت با سال گذشته این است که آن مقطع ورزشگاه های فوتبال خالی بود. من بسیار خوشحالم، زیرا هواداران منچستریونایتد طرفدارانی خاص هستند و من خیلی خوب آنها به یاد دارم.

من می دانم که آنها هنوز نام من را صدا می زنند و این باعث شده احساس خوشبختی بیشتری داشته باشم. تعهد می دهم با تمام توان در زمین حاضر شوم و مثل گذشته باشم. سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه داده و در گلزنی و ارسال پاس گل موفق باشم. امیدوارم خیلی زود هواداران را ملاقات کنم."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied