شمانیوز
شما نیوز

تصویر دیده نشده از لیلا بلوکات در شمال

لیلا بلوکات تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

تصویر دیده نشده از لیلا بلوکات در شمال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز: لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.لیلا بلوکات بازیگر کم کاری است.لیلا بلوکات چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد.لیلا بلوکات با حال وخیم از مردم خواسته بود برایش دعا کنند.لیلا بلوکات خواهری بسیار شبیه به خودش دارد.

لیلا بلوکات

 لیلا بلوکات بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 4 اذر ماه 1359 در تهران می باشد.

وی در سال 77 وارد حرفه بازیگری شد و با سریال یوسف پیامبر و بعد از آن نیز با سریال آسمان همیشه ابری توانست به خوبی شناخته شود .

لیلا بلوکات در گروه کسانی قرار می‌گیرد که صورت مستطیلی کشیده دارد. این افراد باید با تکنیک‌های مختلف صورت‌شان را به فرم بیضی که شکل کامل صورت به شمار می‌آید، نزدیک کنند. روش لیلا برای این کار استفاده از کلاه و سربند‌های مختلف است. با این تکنیک ساده اما کاربردی بخشی از ارتفاع پیشانی پوشانده و از کشیدگی صورت کم می‌شود. اگر شما هم صورت کشیده استخوانی با بینی قلمی دارید، توصیه این بازیگر جوان را جدی بگیرید و بیشتر از انواع کلاه‌ها و سربندها استفاده کنید؛ البته این هماهنگی باید با سبک لباس انتخابی شما باشد. در ترکیب شال با کلاه، هیچ وقت شال را محکم دور گردن خود نبندید و مانند شیوه لیلا در عکس از مدل آزاد استفاده کنید چون چهره بیش از اندازه گرفته می‌شود.

لیلا بلوکات علاوه بر توانایی‌های هنری‌اش، یک ورزشکار حرفه‌ای است. او عضو تیم والیبال هنرمندان است و ورزش‌هایی مثل سوارکاری و اسکی را دنبال می‌کند؛ به همین دلیل بازیگر فعال کشورمان، اندامی متناسب دارد که دست او را  در انتخاب لباس باز می‌گذارد.

لیلا بلوکات لازم نیست به لباس‌هایی فکر کند که او را بلندتر و لاغرتر نشان دهد یا چاقی موضعی او را بپوشاند؛ البته تجربه نشان می‌دهد لیلا بلوکات به لباس‌های کمر باریک و برش‌دار علاقه بیشتری دارد و در انتخاب‌هایش سراغ مانتوهای گشاد با برش آزاد نمی‌رود. این انتخاب‌ها برای کسی که اندام متناسبی دارد، هوشمندانه است؛ به دلیل همین انتخاب‌ها، لیلا در میان همکارانش به عنوان شخصیتی با وقار و با اصول شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied