شمانیوز
شما نیوز

پاسخ فرهاد مجیدی به تمامی حواشی ها

فرهاد مجیدی در نخستین تمرین استقلال برای آغاز فصل جدید، با آرامش خاصی و با لبخندی بر لب، کارش را برای فصل جدید آغاز کرد.

پاسخ فرهاد مجیدی به تمامی حواشی ها

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: نخستین تمرین استقلال برای آغاز فصل جدید، روز گذشته در مجموعه تمرینی انقلاب برگزار شد. آبی پوشان در این جلسه تمرینی، زیر نظر فرهاد مجیدی و گابریله پین کارهای تاکتیکی و تمرینات اولیه را انجام دادند تا رفته رفته خود را برای تمرینات بدنسازی و آماده سازی پیش فصل آماده کنند.

نکته مهم و بارز در این جلسه تمرینی، آرامش خاص سرمربی استقلال بود. فرهاد مجیدی که طی روزها و هفته های گذشته زیر فشار شدید شایعات پیرامون آینده کاری اش بود، بی توجه به تمامی این مسائل تنها بر روی آغاز تمرینات و موفقیت تیمش برای فصل بعد تمرکز کرد.

tehrannews.ir

فرهاد مجیدی استقلال که به وضوح با مدیریت باشگاه به مشکل خورده است، پیش از مصاف با الهلال در پیام طولانی که در کانال شخصی اش منتشر کرد، بابت عدم فراهم شدن درخواست هایش از مدیریت باشگاه انتقاد کرد. پس از شکست برابر الهلال نیز احمد مددی مدیرعامل آبی ها و اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره، علنا از نامشخص بودن آینده کاری فرهاد مجیدی صحبت کرده و لحن گفتار آنها به نحوی بود که مشخص نیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد نیز روی نیمکت تیمش بنشیند یا نه.

گذشته از این مسائل، مصاحبه های رگباری پیشکسوتان استقلال و در صدر آنها محمود فکری علیه فرهاد مجیدی، باعث ملتهب شدن فضا گردید به نحوی که هر روز چندین مصاحبه از سرمربی سابق آبی ها علیه فرهاد مجیدی منتشر می شد و در این میان عده دیگری نیز همچون سایر پیشکسوت های استقلال و یا مدیران این باشگاه نظیر فریادشیران، مواضع تندی علیه فرهاد مجیدی اتخاذ می کردند.

tehrannews.ir

با تمام این مسائل و برخی ادعاهای مدیران استقلال مبنی بر تشکیل جلسه برای مشخص شدن آینده کاری فرهاد مجیدی و همکاری او با تیم، اما سرمربی آبی ها بی توجه به این دست مسائل، تمرینات تیمش را در آرامش کامل آغاز کرد. فرهاد مجیدی روز گذشته و با لبخندی که بر لب داشت، نشان داد تنها روی کارش تمرکز کرده و حتی در این مدت نیز به صحبت هایی که علیهش شده و اتهاماتی که به او وارد شده، هیچ واکنشی نشان نداده و خودش را درگیر حواشی ریز و درشت اطراف تیمش نکرده است.

به هر شکل، چیزی که مشخص است این است که به زودی تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال رخ خواهد داد و احتمالا فرهاد مجیدی نیز با علم بر این موضوع ترجیح داده تا به صحبت های مدیران باشگاه پاسخی ندهد و در آرامش کامل تیمش را برای آغاز فصل جدید، آماده کند.

پاسخ فرهاد به تمامی حواشی ها +عکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied